تاکید مدیرعامل ذوب‌اهن بر حفظ تارتار/ احسانی: توقع رتبه‌های بالاتری را داریم

تاکید مدیرعامل ذوب‌اهن بر حفظ تارتار/ احسانی: توقع رتبه‌های بالاتری را داریم

مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید ثبات را در دستور کار دارند اما فقط به دنبال حفظ تیم در لیگ نیستند و توقع بالاتری از نتایج دارند.

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با سادس درباره وضعیت ذوب‌آهنی‌ها در لیگ بیست‌ویکم اظهار کرد: شرایط رو به جلوی تیم‌مان برایمان مهم است. در نیم فصل با تقویت‌ تیم مشکلات در حال حل شدن است و مشکل خلق موقعیت‌مان رفع خواهد شد و ان‌شاءالله در ادامه فصل به روزهای بهتری هم خواهیم رسید.

او درباره شکایت ذوب‌آهن از استقلال به دلیل استفاده این دو بازیکن جدیدش گفت: باتوجه به صحبت‌هایی که با افراد حقوقی داشتیم و مستنداتی که دست به دست می‌شود، به صورت رسمی از استقلال شکایت کردیم. این‌ها همه گویای این است که استقلال به صورت غیرمجاز از دو بازیکنش استفاده کرده است. ما از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته به آن رسیدگی خواهد شد.

مدیرعامل ذوب‌آهن درباره عملکرد مهدی تارتار گفت: او مربی خوب و با دانشی است و دارد برای تیم زحمت می‌کشد. ذوب‌آهن در دو سال گذشته نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد اما مطمئن هستیم با حضور مهدی تارتار، دیگر آن روزها تکرار نمی‌شود. شرایط ما هر روز بهتر می‌شود و فقط باید کمی زمان دهیم تا شرایط بهتر شود. ذوب‌آهن بالاخره نایب قهرمان آسیا بوده و در ایران و آسیا همیشه مقام خوبی کسب کرده است.

او اضافه کرد: قطعا حق هواداران است که توقع بیشتری داشته باشند و توقع به جایی هم دارند. باید شرایط بهتری در ذوب‌آهن حاکم و من، هیات مدیره باشگاه و کارخانه در حال تلاش هستیم که روزهای خوب برای این تیم تکرار شود. ما هم توقع داریم از همین نیم فصل نتایج خوب تیم شروع شود. ما فقط دنبال حفظ تیم نیستیم و قطعا با این کادرمربی‌گری که داریم، توقع داریم تیم در رتبه بالاتری قرار بگیرد.

احسانی با بیان این‌که برخی از نقاط ضعف تیم در نیم فصل برطرف شد، گفت: اگر نقاط ضعف دیگری هم داشته باشیم، باید در فصل بعد برطرف کنیم. انتظارات بالاتری از تیم داریم. اولتیماتومی به تارتار ندادیم و این شیطنت برخی‌ها است. ما به دنبال ثبات هستیم و نمی‌شود فقط به نتایج خوب در دنبال کوتاه مدت باشیم. تا زمانی که شرایط مهیا باشد، دوست نداریم در کادر مربی‌گری تغییر ایجاد کنیم. اگر نیاز به تغییر نباشد، قطعا این کار صورت نمی‌گیرد.

او اضافه کرد: در نیم فصل دوم یک تیم متفاوت تر نسبت به نیم فصل اول خواهید دید. ما در نیم فصل اول هم خوب بازی می‌کردیم اما داوری‌ها در برخی از بازی‌ها به ضرر ما تمام شد. در برخی مواقع هم روی یک اشتباه کوچک بازی را از دست می‌داد. البته تیم‌ ما خلق موقعیت نداشت اما خیلی خوب بازی می‌کرد و این مشکل کم کم برطرف خواهد شد. امیدواریم در نیم فصل دوم تیم بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *