کانسلو: شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم

کانسلو: شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم

جوآئو کانسلو معتقد است که منچسترسیتی شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و می‌گوید این تیم می خواهد باخت در فینال دوره قبل را جبران کند.

به گزارش سادس و به نقل از استار، صدرنشین لیگ برتر تحت هدایت پپ گواردیولا بر فوتبال انگلیس مسلط شدند و در چهار سال سه قهرمانی لیگ را به دست آوردند اما موفقیت در اروپا دست نیافتنی است. کانسلو، مدافع پرتغال، پیش از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی سیتی در خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون در روز سه‌شنبه، گفت که باشگاهی که در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با نتیجه ۱-۰ مقابل چلسی شکست خورده بود، کیفیت لازم برای بردن جام را دارد.

او گفت: ما تیم بسیار قدرتمندی هستیم. بازیکنان می دانند که چگونه با فشار رسیدن به فینال کنار بیایند اما ما به مصاف بهترین تیم های اروپا می رویم. خیلی سخت است، اما ما این فشار را می پذیریم. این باشگاه شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان است. این چیزی است که ما برای آن بازی می کنیم و این چیزی است که در این فصل تلاش می کنیم انجام دهیم.

کانسلو، ۲۷ ساله، در این فصل برای سیتی فوق‌العاده بوده است و در سمت راست یا چپ دفاع بازی می‌کند و اخیراً قرارداد جدیدی امضا کرده است که او را تا سال ۲۰۲۷ در این باشگاه نگه می‌دارد. او اعتراف کرد که پس از پیوستن او به باشگاه در سال ۲۰۱۹، مدتی طول کشید تا با خواسته های گواردیولا سازگار شود.

کانسلو گفت: من از یوونتوس به سیتی آمدم که شیوه دیگری برای بازی داشت، البته یووه یک باشگاه بزرگ دیگر بود ولی من می خواستم کیفیت خود را نشان دهم. باید خود را با سبک بازی تیم وفق می دادم. من موانع زیادی در زندگی ام داشته ام اما از نظر ذهنی بازیکن قوی تری شده ام.

بازی های خوب اخیر کانسلو علیرغم تجربه ناراحت کننده ای که در ماه دسامبر در خارج از زمین داشت و در جریان دزدی از خانه اش مورد حمله قرار گرفت، انجام شد.

سرمربی سیتی گواردیولا تایید کرده است که جک گریلیش برای سفر به پرتغال آمادگی کافی را ندارد و گابریل ژسوس نیز برای دیدار افتتاحیه مقابل اسپورتینگ در دسترس نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *