حدادی: باید مشکل سوخت با اجرای طرح‌های کارشناسی حل شود

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مشکل تامین سوخت منازل و نیروگاه ها یکی از مهم ترین دغدغه های کشور بوده که وزارت خانه های نیرو و نفت باید با ارائه طرح های کارشناسی برای همیشه این موضوع را از نظام مسائل کشور کنار بزنند.

علی حدادی در گفت و گو با سادس، با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم امیدی در جامعه ایجاد شده که این دولت برخلاف دولت سابق که صرفاً اهل وعده دادن بود، به دنبال کار کردن و رفع مشکلات مردم است، اظهار کرد: مشکل کمبود سوخت و تأمین آن در زمستان یکی از مهمترین دغدغه های مردم و نیروگاه ها در فصل سرد بود و بارها شاهد مشکلاتی در این زمینه بوده ایم که زنجیره عرضه و تقاضا را دچار مشکل و کاستی کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: حمله سایبری به سامانه های سوخت کشور و همچنین مشکل رانندگان تانکرهای سوخت که به میزان درآمد خود معترض بودند، در مقاطعی کشور را دچار مشکل کرد و در صورت عدم مدیریت صحیح می توانست تبدیل به یک بحران ملی شود.

کاهش مصرف انرژی باید با جدیت دنبال شود

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت خانه های نفت و نیرو با ارائه طرح های سازنده و مولد، مشکل سوخت را برای همیشه از نظام مسائل کشور حذف کنند. همچنین از طرفی دیگر کاهش مصرف انرژی کشور از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *