اجازه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی "واحد" اسدآباد به "مرکز" را نمی‌دهیم

سادس/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:ما به هیچ وجه موافق تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز نیستیم و اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دهیم و چنین موضوعی مطرح نیست.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌وگو با سادس با بیان اینکه این قصه همواره از سالها قبل گاه گاهی مطرح می‌شود و این امر اتفاق نخواهد افتاد،افزود:مشکل زمین و ساختمان دانشگاه نیز با پیگیری‌هایی که در حال انجام است مرتفع ‌خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: چندین سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد می‌گذرد و این دانشگاه جزو چند دانشگاه موفق شهرستان از نظر جذب دانشجو، تعداد هیئت علمی و  نحوه ارائه خدمات به دانشجویان است.

سرمدی واله خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم برنامه‌ریزی و کوتاهی‌هایی که از چندین سال قبل صورت گرفته تاکنون در بحث تملک زمین و اقدام برای احداث ساختمان  آموزشی و اداری دانشگاه کار جدی انجام نشده است.

وی یاد آور شد: چند سال قبل برای ساخت و احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد  توسط راه و شهرسازی قطعه‌ای زمین به دانشگاه واگذار شده و مبلغی نیز مابه ازاء آن توسط دانشگاه پرداخت می‌شود اما بعد از مدتی احداث کمربندی در آن مسیر دسترسی‌های این زمین  را دچار مشکلات کرده و کار عملا  مسکوت باقی می‌ماند.

سرمدی واله گفت: جلسه‌ای چند روز پیش با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، فرمانداری و جمعی از دستگاه های مرتبط برگزار و راهکارهای حل این معضل  و بدهی راه و شهرسازی به دانشگاه بررسی و منجر به صورتجلسه ای شد که قطعا خواهیم توانست با عملیاتی شدن مصوبات صورتجلسه مشکلات زمین و ساختمان دانشگاه را مرتفع کنیم.

وی بیان کرد: تاکنون به صورت جدی به مشکلات دانشگاه توجه نشده و اکنون تلاش بر آن است تا  فرمانداری،دانشگاه آزاد و نماینده شهرستان و دستگاه‌های مرتبط دیگر در کنار هم بعد از نشست چند روز پیش این موضوع  مرتفع شود.

وی در رابطه با تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز با بیان اینکه این قصه همواره از سالها قبل گاه گاهی مطرح می‌شود و این امر اتفاق نخواهد افتاد، افزود: ما به هیچ وجه موافق تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به مرکز نیستیم و اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دهیم و چنین موضوعی مطرح نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *