کاسیمیرو: قهرمانی در هر جامی را می خواهیم

کاسیمیرو: قهرمانی در هر جامی را می خواهیم

هافبک برزیلی رئال مادرید قبل از بازی حساس برابر پاری سن ژرمن تاکید کرد که او و هم تیمی هایش قهرمانی در هر جامی را در فصل جاری می خواهند.

به گزارش سادس و به نقل از الموندو، رئال مادرید در هفته بیست و چهارم لالیگا با تساوی یک بر یک برابر ویارئال متوقف شد.

کاسیمیرو بعد از این بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و تیم فعالیت لازم را نداشت اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد.در زدن ضربات آخر خوب نبودیم.

او ادامه داد: سرمربی تیم بین دو نیمه به خوبی بازیکنان را توجیح کرد و همه نکات فنی را در  اختیار ما گذاشت. او بازی را طور دیگری نگاه کرده بود و این باعث شد تا عملکرد ما در نیمه دوم بهتر شود با این حال موفق به پیروزی نشدیم.

کاسیمیرو درباره اعتراض وینیسیوس به داور برای نگرفتن پنالتی را گفت: من آن صحنه را به خوبی ندیدم. احترام زیادی به خوزه ماریا داور بازی قائل هستم. او داور بسیار خوبی است و تلاش زیادی در میدان دارد. وقتی VAR صحنه را پنالتی تشخیص نداده حتما پنالتی نبوده و باید احترام گذاشت.

این  هافبک برزیلی در پایان درباره دیدار حساس برابر پاری سن ژرمن گفت: نوبت به جذاب ترین و زیباترین رقابت رسیده است. باید به خوبی خود را آماده این بازی حساس کرد. ما تیم بسیار خوبی داریم و قهرمانی در هر جامی را می خواهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *