الهامی: با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم

الهامی: با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم

سرمربی نساجی گفت: این که فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد، موضوع عبثی است و با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم.

به گزارش سادس، ساکت الهامی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تولد امام جواد (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع) را تبریک می‌گویم. از مسوولان هیات فوتبال و ورزشگاه امام رضا بابت همکاری‌ها ممنونم. خاطرات شیرینی از حضور در مشهد دارم. در خصوص بازی فردا، هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم دارند و می‌دانند بازی سختی در پیش است.  پرسپولیس تیمی قابل احترام و قهرمان ۵ دوره گذشته است.

او ادامه داد: کادرفنی با دانش با حضور یحیی گل‌محمدی و بازیکنانی مثل وحید امیری و سیدجلال حسینی، کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. بازیکنانم می‌دانند که پرسپولیس تشنه موفقیت است و باید با تمرکز بالا وارد زمین شوند. هر دو تیم از نظر فیزیکی تیم‌های گردن کلفتی هستند و روی زمین بازی می‌کنند. این که فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد، موضوع عبثی است و با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم.

سرمری نساجی عنوان کرد: مصدوم و محروم برای بازی فردا نداریم و برای مقابله با پرسپولیس آماده هستیم. امیدوارم بازی خوبی را در پیش داشته باشیم و حق به حق‌دار برسد و تیمی که شایسته پیروزی است به ۳ امتیاز برسد.

وی درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل تیمش گفت: باید بگویم که کار برای همه تیم‌ها سخت است چون هیچ تیمی دوست ندارد حتی بازیکن متوسطش را هم از دست بدهد. با توجه به توان‌مان ۲ یار گرفتیم و باید ببینیم در آخرین ساعات، می‌توانیم بازیکن دیگری جذب کنیم یا نه. همین که توانستیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم با وجود پیشنهادهای هنگفتی که داشتند کار بزرگی کردیم. علیرضا معظمی و متین کریم‌زاده را جذب کردیم. شاید حردانی هم به جمع ما اضافه شود. فکر می‌کنم شرایط خوبی داشته باشیم. آل‌کثیر و باقرپور که برای تیم زحمت کشیدند از ما جدا شدند و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *