ملت ایران ۴۳ سال روبه‌روی آمریکا ایستادند و خم به ابرو نیاوردند

سادس/بوشهر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حمایت‌های مقام معظم رهبری ۴۳ سال روبه‌روی آمریکا و مستکبران جهانی ایستادند و خم به ابرو نیاوردند.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی ظهر امروز در جمع مردم بوشهر در مصلا جمعه با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی فصل‌های مختلفی دارد که هر کدام را باید مجرا دید، مطالعه کرد و نکته‌های آن را به نسل نو و جوان آموزش داد.

وی با بیان اینکه مراجعه تاریخ فواید فراوانی دارد، تصریح کرد: تاریخ آینه‌ای است که در جلوی ما قرار دارد و گذشته را می‌توانیم در آن ببینیم و هر فرد و ملتی به این آینه نیازمند است تا صحنه‌های مختلف گذشته‌اش را که در آن منعکس می‌شود، ببیند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رمز اوج و موج و انحطاط و سقوط یک ملت را از تاریخی می‌توانیم بیاموزیم، اضافه کرد: اگر با دقت به تاریخ نگریست می‌توان رهنمودهای آن را پذیرفت و در پرتو آن می‌توان راه را شناخت.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه تاریخ هر ملتی بخشی از هوبت آن است، گفت: کشورهایی که در ۳۰۰ سال پیش تشکیل شده است برای خود یک تاریخ خیالی نوشتند تا به آرامش برسند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: از برکت این انقلاب اکنون ۱۰میلیون دانش آموخته فارغ التحصیل، چهار میلیون دانشجو و  ۶۵ هزار نفر عضو هیئت علمی کشور داریم همچنین پنج هزار شرکت دانش‌بنیان به عنوان یک جریان بالنده با بیش از ۱۳ هزار عضو علمی در این کشور مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه برخی افراد این همه پیشرفت را در مقابل برخی مشکلات نادیده می‌گیرند، عنوان کرد: دشمن فضای آلوده مجازی را صحنه‌ای برای ضرب به افکار و اندیشه‌های مردم انتخاب کرده است و همه افتخارات انقلاب اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده است.

تقوی بیان کرد که اگرچه مشکلاتی در زمینه معیشت مردم وجود دارد اما نباید خدمات و زحمات نیروهای انقلابی نادیده گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: خدمات انقلاب به ملت بی شمار است. ساخت انواع راه، بزرگراه، راه آهن، سد، بندر صیادی و تجاری، برق رسانی به روستاها، آب آشامیدنی سالم، گاز و تلفن تنها بخشی از خدمات دولت است همراه با رشد تولید ملی، ارتقای رتبه کشور در مجامع علمی و فناروی و افزایش امید به زندگی همه برکت نظام اسلامی است، اما جای تاسف از نفوذی‌هایی است که بر سفره انقلاب نشسته اند، اما نمی‌دانند در دوره رژیم گذشته بر ملت چه گذشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:برخی نفوذی‌ها که بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند می‌گویند کاش مثل زمان شاه باشیم و این افراد خبر ندارند که بر این ملت چه می‌گذشت.

تقوی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یک ابر قدرت در سطح بین‌المللی است؛ آمریکا مستکبر اگر به یک رژیم در دنیا اخم کند نظام آن کشور از هم می‌پاشد اما ملت ایران با حمایت‌های مقام معظم رهبری ۴۳ سال روبه‌روی آمریکا و مستکبران جهانی ایستاد و خم به ابرو نیاورد.

وی یادآور شد: آمریکا و مستکبرین غربی حاضر نیستند با یک کشور به تعبیر خود جهان سومی سرمیز مذاکره بیایند اما قدرت ملت ایران و انقلاب اسلامی آنها را بر سر میز آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جکهوری اسلامی ایران طرح‌هایی ریختند تا نقشه منطقه را تغییر دهند؛ اشرار سراسر دنیا را جمع جمع کردند، با پول قارون‌های حوزه خلیج فارس و اندیشه وحابیت به آنها آموزش و تجهیزات دادند و آنها را سازماندهی کردند تا در سوریه یک اسراییل دیگر ایجاد کنند.

تقوی اضافه کرد: هدایت مقام معظم رهبری، فرماندهی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بسیج دریا دل ایران، نیروهای حشدِ شعبی، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، جبهه مردمی سوریه و حزب الله رشید لبنان یک جبهه به راه انداختند و کمر آنها را شکستندو.

وی تصریح کرد: هر انقلابی یک شناسنامه دارد و شناسنامه انقلاب ما شعارهای مردم است که می‌گویند نهضت ما حسینی است و اعلام کردند که راه حسین راه ما است و محرم آغاز نهضت ما است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *