احداث مجموعه‌ای شبیه دهکده المپیک در فارس/ورزش بانوان دغدغه رئیس جمهور است

احداث مجموعه‌ای شبیه دهکده المپیک در فارس/ورزش بانوان دغدغه رئیس جمهور است
عکس آرشیوی است.

سادس/فارس وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت‌های فارس در ورزش‌، ابراز امیدواری کرد که با اهتمام، اتحاد و همدلی، تا چهارسال آینده، مجموعه‌ای شبیه دهکده المپیک، متناسب با شان و جایگاه فارس، احداث شود.

سید حمید سجادی عصر جمعه ۲۲ بهمن در مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون بین المللی جام فجر، ضمن قدردانی از میزبانی فارس و شیراز در این دوره از رقابت‌ها، حضور استاندار و نمایندگان مردم فارس در برنامه‌های ورزشی را نشان‌دهنده توجه به امر مهم ورزش و همچنین همراهی و همدلی مجلس و دولت ارزیابی کرد.

سجادی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران را از باعزت و سربلندترین فدراسیون‌های کشور دانست و برگزاری سی دوره از رقابتهای جام فجر و همزمانی آن با ایام الله دهه فجر را گواه این موضوع برشمرد و ابراز امیدواری کرد که صدمین دوره این رقابتها برگزار شود.

او میزبانی فارس و شیراز را هم شایسته توصیف و اضافه کرد: امیدواریم این میزبانی‌ها موجب پایداری و استمرار و توسعه ورزش در کشور و فارس باشد.

سجادی گفت: فارس همواره پیشانی ورزش قهرمانی و پهلوانی کشور بوده و شاهد حضور قهرمانان و ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف و در سطوح المپیک، پارالمپیک و جهانی و آسیایی در بخش‌های بانوان و آقایان بوده ایم.

او ورزشکاران فارس را چشم و چراغ کشور دانست و گفت: امروز در جهان نام استان فارس همراه با قهرمانان این استان می درخشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در استان فارس شاهد تفاوت چهل درجه‌ای بین گرمترین و سردترین نقاط هستیم، گفت: این مهم فرصت‌های کم نظیری را در فارس ایجاد کرده است.

سجادی گفت: امیدواریم با همفکری، اتحاد و اهتمام ویژه نهایتا طی ۴ سال آینده، مجموعه‌ای شبیه دهکده المپیک در استان فارس احداث کنیم، یک مجموع کامل ورزشی در خور شان فارس و ورزشکاران ملی و جهانی این استان.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دکتر رئیسی نگاه ویژه‌ای به ورزش خصوصا ورزش بانوان دارد، گفت: ورزش همگانی و ورزش بانوان از دغدغه‌های مهم آقای دکتر رئیس ریاست محترم جمهوریست.

سجادی در عین حال خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور ۲ شاخصه را برای دنبال کردن ورزش بانوان مد نظر دارند، اول اینکه ورزش بانوان باید استقلال داشته باشد و دوم اینکه به خاطر رعایت ارزش‌ها، شعائر و احترام به عفاف و حجاب، ورزش بانوان باید از ورزش آقایان خودکفا باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *