گرایی: دست کشتی فرنگی ایران بسته نیست/ به بدقولی ها عادت کرده ایم

گرایی: دست کشتی فرنگی ایران بسته نیست/ به بدقولی ها عادت کرده ایم

چهره شاخص و عنوان دار کشتی فرنگی ایران گفت: کشتی فرنگی ایران پتانسیل تشکیل دو تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی را دارد.

محمدعلی گرایی در گفتگو با سادس، درباره آخرین شرایط خود اظهار کرد: در حال حاضر به همراه برادرم محمدرضا به صورت شخصی در شیراز تمریناتمان را دنبال می کنیم تا در حد مناسبی از آمادگی بدنی باشیم. انشاءالله با آغاز اردوهای تیم ملی از ۱۵ اسفند، تمریناتمان را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در رویدادهای پیش رو آغاز می کنیم.

دارنده ۳ مدال برنز جهان، در پاسخ به این سوال که قرار است در کدام تورنمنت به میدان برود، گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست تا اینکه اردوهای تیم ملی آغاز شود و کادر فنی تیم ملی پس از جام تختی و انتخابی، درباره اعزام به مشابقات مختلف تصمیم گیری کند.

وی درباره کار دشوار تیم ملی کشتی فرنگی در سال آینده برای حضور در ۲ رویداد مسابقات جهانی و بازی های آسیایی که به فاصله کم از یکدیگر برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: قطعا هر ۲ رویداد مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی سخت و دشوار خواهد بود اما کشتی فرنگی ایران دست و پا بسته نیست و این پتانسیل را دارد تا با تشکیل دو تیم ملی، در هر ۲ رویداد بهترین ننایج را کسب کند. امیدوارم با توجه به حضور نفرات شایسته در کشتی فرنگی ایران، بتوانیم بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

گرایی در پاسخ به این سوال که اولویت او حضور در کدام یک از این ۲ رویداد است، گفت: این موضوع بستگی به نظر و تصمیم کادر فنی تیم ملی دارد و با تشخیص کادر فنی، نفرات اعزامی مشخص می شوند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر همیشه این سعی را داشتم که در هر مسابقه ای بهترین نتیجه را کسب کنم. قطعا در مسابقات پیش رو و مخصوصا مسابقات جهانی و المپیک نیز تمام سعی ام را می کنم تا مدال هایی را که در کارنامه ام ندارم، بدست بیاورم.

دارنده مدال های برنز جهان و طلای بازی های آسیایی در پایان درباره عمل به وعده مسئولان استان فارس، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان تغییر کرده و در این مدت نیز به ما سر زده است. امیدوارم با آمدن ایشان وضعیت ورزش در استان فارس بهتر شود و مشکلات ورزشکاران و کشتی گیران برطرف گردد. مسئولان استانی قول های زیادی برای پاداش دادند اما هیچ کدام عملی نشد. ما دیگر عادت کرده ایم که حرف بزنند و به آن عمل نکنند!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *