بازیکنان جوان ریسکی بازی می‌کنند/ می‌خواهیم فینالیست شویم

بازیکنان جوان ریسکی بازی می‌کنند/ می‌خواهیم فینالیست شویم

سادس/اصفهان کاپیتان تیم والیبال زنان ذوب‌آهن گفت: به‌طور قطع برای پیروزی و رسیدن به فینال مقابل باریج اسانس با قدرت به میدان می‌رویم تا بتوانیم از نام و جایگاه تیم ذوب‌آهن در فینال دفاع کنیم.

فرانک بابلیان، در گفت‌وگو با سادس در خصوص بازی‌های مرحله پلی‌آف که از ابتدای هفته آینده در تهران آغاز می‌شود، اظهار کرد: آنچه مسلم است، هر چهار تیم راه یافته به پلی‌آف بازی‌های راحتی نخواهند داشت و همه با تمام توان می‌آیند تا از حیثیت و مقام تیم خود دفاع کنند و برای رسیدن به هدف با تمام قدرت می‌جنگنند و ما هم از این قاعده استثنا نیستیم.

وی افزود: تمرینات بسیار خوبی را در هفته‌ای که رو پایان است پشت سرگذاشتیم، تلاش می‌کنیم که در پلی‌آف دو نتیجه بسیار بدی را که در دور برگشت داشتیم، جبران کنیم. البته ما امسال از بازیکنان جوان زیادی در کنار بازیکنان باتجربه تیم استفاده کردیم، به ویژه در برخی از پست‌های مهم و کلیدی. بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که جسور هستند، ریسکی بازی می‌کنند، یعنی یک روز ۱۰۰ هستند و یک روز کمتر و غیرقابل باور. امیدوارم در پلی‌آف اوج عملکرد خودشان را نشان دهند، هدف ما فینالیست شدن است تا بتوانیم از حق تیم‌مان دفاع کنیم.

کاپیتان تیم والیبال زنان ذوب‌آهن در مورد افت و خیرهای تیمش در دو بازی دور رفت و برگشت در مقابل باریج اسانس، گفت: نتایج و عملکرد تیم‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، تیم‌های خوب هم، یک روز بد دارند، در بازی کاشان دو تیم همپای هم بودند، در روزی که عملکرد تمام بازیکنان ما پایین و بد بود و اشتباهات زیادی داشتیم، روز خوب تیم ما نبود؛ در مقابل روز خوب، بازی با تیم باریج اسانس بود که حتی برخی از بازیکنان حریف معتقد بودند تاکنون چنین عملکردی نداشتند و خوب ظاهر شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم ما تمرینات خوبی را سپری کرده است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه تمام تیم‌ها بازیکنانی داشتند که بیمار بودند و متاسفانه موجب انتقال ویروس کرونا و امیکرون به تیم‌های دیگر شدند، تیم ما نیز بعد ازآخرین بازی در مرحله قبل، درگیر این مسئله شد، اما خوشبختانه تمرینات به گونه‌ای طراحی شد که تیم آماده پلی‌آف شود و توانستیم تمرینات خوبی را سپری کنیم.

بابلیان برگزاری بازی‌ها به‌صورت متمرکز و استفاده از ویدئوچک را به سود تیم‌ها خواند و افزود: استفاده از ویدئو چک به طور قطع به کاهش اشتباهات داوری و این که حقی از تیمی ضایع نشود، کمک زیادی خواهد کرد. فصل گذشته نیز فدراسیون برای دور نهایی لیگ زنان ویدئو چک گذاشت که باید از آن‌ها تشکر کنیم. ممکن است لحظات حساسی از بازی از چشمان داوران دور بماند که در نتیجه و سرنوشت تیم تاثیرگذار است، اما این تکنولوژی کمک می‌کند تا تیم‌ها با اطمینان بیشتری بازی کرده و اعتراضات داوری کمتر شود. در کنار آن بازیکنان برتر هر پست را انتخاب کردند که باعث ایجاد انگیزه و جذابیت بیشتر لیگ شده بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *