خوزستان را سیاه نشان ندهیم

سادس/خوزستان نماینده اهواز گفت: اگر قرار است مطالبه حق مردم باشیم با سیاه نشان دادن استان و مردم، کوتاهی ۲۰ ساله مسئولان از نماینده مجلس گرفته تا استاندار و فرماندار را این گونه منعکس نکنیم و مطالبه به حق داشته باشیم.

مجتبی یوسفی امروز ۲۱ بهمن در آیین افتتاح استخر بین‌المللی شهید نادر حمید در اهواز، اظهارکرد: اگر امروز اقتصاد کشور می چرخد به دلیل زحمات مردان در مناطق نفت خیز و تمام شرکت های وابسته و از همه مهتر شرکت ملی حفاری ایران است.

به گزارش سادس، وی افزود: در یک سال و نیم گذشته اجازه خصوصی سازی ملی حفاری را ندادیم. البته خبر دارید که در دولت جدید کار خصوصی سازی ملی تمام شده بود و قرار بود انجام شود که با پیگیری هایی که انجام دادیم، اجازه این کار را ندادیم.

نماینده اهواز در ادامه با بیان این که بگذارید از اهواز و استان خوزستان نیز اخبار خوب خارج شود، گفت: این استان همه اش ذخایر است و کجای دنیا چنین آب و هوا و طبیعتی است؟ پس خوبی های استان هم گفته شود و همه اش اخبار تلخ انتشار داده نشود. اگر هم قرار است مطالبه حق مردم باشیم با سیاه نشان دادن استان و مردم، کوتاهی ۲۰ ساله مسئولان از نماینده مجلس گرفته تا استاندار و فرماندار را این گونه منعکس نکنیم و مطالبه به حق داشته باشیم.

وی افزود: من امسال عضو کمیته تلفیق مجلس نشدم اما در تمام جلسات آن حضور داشتم. دیشب نیز داشتند ۳ درصد حق نفت را به استان های برخوردار می دادند و من از اهواز با چندین نفر در کمیته تلفیق صحبت کردم و نگذاشتم رای بیاورد. بماند که نماینده استان در کمیته تلفیق حاضر نشد و نماینده جایگزین او این پیشنهاد را علیه استان خوزستان داد.

یوسفی در ادامه نیز بیان کرد: بگذارید نیروهای شرکتی و ارکان ثالث، خودشان و خانواده هایشان از استخر موجود استفاده کنند و این همان مسئولیت اجتماعی است. ضمن این که اجازه داده شود که ساکنین همین منطقه از استخر بهره مند شوند و آن موقع همه ما می شویم.

وی عنوان کرد: افتخار می کنیم در این شرکت کارکنانی در زمان جنگ جان شان را تقدیم کردند.

در انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *