فوتبال بی رحم است/ تنبیه شدن حق‌مان بود

فوتبال بی رحم است/ تنبیه شدن حق‌مان بود

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن گفت: باید امروز تنبیه می‌شدیم و حق ما بود. نجنگید و تلاش نکنید فوتبال بی رحم است و تنبیه می‌شوید و گل‌ نزنید، گل می‌خورید.

سمیه شهبازی، امروز (چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) پس از شکست سنگین ۵ برصفر تیمش مقابل شهرداری سیرجان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه روز قبل از بازی الهام فرهمند را به دلیل آنفلونزای شدید از دست دادیم و نتوانست در این بازی ما را کمک کند و از همان نقطه بیشترین آسیب به تیم ما وارد شد و نقطه ضعف تیم ما در نبود الهام فرهمند به‌عنوان طراح اصلی برنامه‌های ما در تیم کاملا محسوس بود و در برگشت‌ها مرتب دچار مشکل می‌شدیم.

وی افزود: فوتبال یک بازی یازده نفره است و متکی به یک فرد نیست، بازیکنان‌ام امروز سختگیرانه کار نکردند و به راحتی اجازه نفوذ به بازیکنان سیرجان می‌دادند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم باید امروز تنبیه می‌شدیم و حق ما بود. نجنگید و تلاش نکنید فوتبال بی‌رحم است و تنبیه می‌شوید. در فوتبال گل‌زنی نزنید، گل می‌خورید، البته بازیکنان‌ام در این بازی از تیم حریف نترسیدند و شجاعانه بازی و فوتبال بازی کردند  و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان اضافه کرد: در بازی با سپاهان عملکرد خوبی نداشتند و بد بازی کردند، اما امروز مقابل سیرجان فوتبال خوبی ارائه دادند و روی تجربه کم و اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص عملکرد کودایی درون دروازه تیمش خاطرنشان کرد: ما یک تیم هستیم و نمی‌توان گفت مقصر گل خوردن تیم، کودایی است، کودایی با عملکرد خوبی که داشته مسئولیت‌ها را از خودش بالا برده است، طبق شناختی که از این دروازه‌بان دارم، تمام تلاشش را انجام داد و امروز، روز خوب ذوب‌آهن نبود. بازیکنان تیم باید به او کمک می‌کردند که این اتفاق رخ نداد.

شهبازی با بیان اینکه تیمش بیشترین تغییرات را در این فصل داشته است، اصافه کرد: امروز در مقابل تیمی بازی کردیم که بیشترین ثبات را در سال‌های اخیر داشته است. تیم ما پیش فصل خوبی نداشت، البته این‌ها توجیهی برای باخت نیست، اما نیاز است یک‌سری مسائل را توضیح داد. در فوتبال بانوان زمان نیاز است تا یک تیم پیشرفت کند.

وی ادامه داد: امروز توانستیم تیم سیرجان را تحت‌تاثیر قرار دهیم که نشان می‌دهد بازیکنان‌ام اگر بخواهند و تجربه بیشتری کسب کنند می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *