جهاددانشگاهی، جهاد علمی را در کشور رقم زده است

سادس/خوزستان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی این شهامت را داشته که جهاد علمی را در کشور رقم بزند.

مجتبی یوسفی در مراسم رونمایی از مته‌های دندانه‌ای ساخت پژوهشگران جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز، ۲۰ بهمن ماه در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز انجام شد، اظهار کرد: از اعتماد مدیران دلسوزی که لفظ “خواستیم و شد” را عملی کرده‌اند نهایت تشکر را دارم.

به گزارش سادس، وی افزود: خودباوری باعث پیشرفت است و در این زمینه جهاد دانشگاهی این شهامت را داشته که جهاد علمی را در کشور رقم بزند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در کشور کارهای بزرگی انجام داده است، گفت: از جهاد دانشگاهی تشکر می‌کنم که به این خودباوری رسیده است که می‌تواند کارهای بزرگ را در کشور اجرایی کند.

یوسفی ادامه داد: گاهی از خوزستان خبرهای ناامیدکننده‌ای به گوش می‌رسد اما اقداماتی در جهاددانشگاهی خوزستان انجام شده که بسیار خوشحال کننده است و باید به گوش مردم برسد.

وی افزود: امسال در قانون بودجه سال آینده اعتباری برای حمایت از جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است تا کمک ناچیزی به این مجموعه بزرگ انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *