اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی کرمان از پلیس

سادس/کرمان دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تاکید بر حمایت قاطعانه دستگاه قضائی از ماموریت‌های پلیس گفت: مردم نیز باید بدانند هرگونه حمایت از پلیس حمایت و پشتیبانی از امنیت عمومی جامعه است.

دادخدا سالاری در جلسه کمیته ارتقاء امنیت شهروندان و مبارزه با اراذل و اوباش، گفت: بر کسی پوشیده نیست که نظم و امنیت و آرامشی که در جامعه شاهد هستیم را مرهون حضور، تلاش شبانه روزی و جانفشانی های پلیس هستیم که در همین راستا و به منظور توسعه حمایت های قضائی از خادمان نظم و امنیت کمیته ای در جهت صیانت و حفاظت از امنیت و آرامش مردم تشکیل شد که یک پازل عمده این کمیته مجموعه انتظامی است.

وی افزود: در این رابطه نقطه نظر ما این است که از این عزیزان در همه ابعاد از جمله در حوزه برخورد با اراذل و اوباش و در مقابل همه کسانی که ایجاد نا امنی می کنند و مقابله با آن ها دغدغه مردم نیز هست، حمایت بشوند.

دادستان مرکز استان بیان کرد: همه افراد جامعه در هر شغل و صنفی جویای امنیت هستند و می خواهند خودشان، فرزندان و اعضای خانواده شان از زمان خروج از منزل و عزیمت به محل کار و فعالیت و دیگر امور اطمینان خاطر داشته باشند و از این رو پلیس به عنوان مجری امنیت باید در خیلی امور مداخله و ورود کند و توقع مردم هم همین است که از امنیت همگان حمایت و صیانت بشود.

سالاری ادامه داد: متقابلا پلیس هم باید مورد حمایت و صیانت قرار بگیرد و حمایت های لازم از پلیس انجام شود تا بتواند وظیفه مهم برقراری نظم و امنیت را عملی کند که در همین راستا با تشکیل کارگروهی، یک قاضی و مجموعه قضاتی که دارای بیشترین نقش در حوزه پشتیبانی و صیانت از پلیس هستند مشخص شدند و بنا داریم با انجام طرح هایی، جامعه ای امن تر داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان یادآور شد: در این رابطه حتما و تاکید می کنم حتما اجازه قدرت نمایی به اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت و همچنین تعرض به پلیس را نمی دهیم و با جدیت هر چه تمامتر با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *