غفور و قائمی در بازی مقابل سیرجان حضور ندارند

غفور و قائمی در بازی مقابل سیرجان حضور ندارند

سادس/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: در بازی مقابل فولاد سیرجان امیر غفور و فرهاد قائمی را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت، اما سعی می کنیم با ارائه یک والیبال زیبا و با کیفیت پیروز میدان شویم.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با سادس و پیش از بازی با فولاد سیرجان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در بازی مقابل فولاد سیرجان سعی می‌کنیم با توجه به شرایطی که داریم از نفراتی استفاده کنیم که بتوانیم بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم تا به هدف خود برسیم.

وی افزود: تلاش ما براین است تا با ارائه والیبالی زیبا و با جنگندگی تمام، این بازی را پشت سر بگذاریم و تمام سعی خود را برای پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص وضعیت قائمی گفت: فرهاد قائمی و امیر غفور را به دلیل مصدومیت همراه نداریم و روند درمانی آنها در حال انجام است و امیدوارم در هفته آینده این دو بازیکن را کنار خودمان داشته باشیم تا تمرینات خوبی را انجام دهیم و آماده مرحله پلی‌آف شویم.

به گزارش سادس، تیم فولاد مبارکه سپاهان، صدرنشین از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در سیرجان به مصاف فولاد سیرجان رده هفتمی می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *