راه‌اندازی 3 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اردبیل/روزانه 7000 نفر واکسن می‌زنند

سادس/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 3 مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در شهر اردبیل راه‌اندازی شد تا ارائه خدمات به مردم با رضایتمندی بیشتری همراه باشد.

سید محمد اعتماد اعجازی در جریان بازدید از روند واکسیناسیون در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 7 هزار نفر در شهر اردبیل تزریق واکسن انجام می‌دهند که عمده آنها مربوط به دز دوم و سوم است.

وی به راه‌اندازی 3 مرکز تجمیعی جدید شامل مراکز باکری، مصلی اردبیل و ورزشگاه گلیان اشاره کرد و گفت: 75 درصد مشمولان دز سوم در آستانه تزریق واکسن خود هستند که پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده در این مراکز با انبوهی از مراجعین روبه‌رو شویم.

فرماندار شهرستان اردبیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بسیار مهم و اساسی در پیشگیری از شیوع امیکرون دانست و تصریح کرد: با توجه به قدرت سرایت‌پذیری امیکرون امیدواریم صاحبان مشاغل با رعایت موازین بهداشتی به ویژه دوری از تجمعات و تهویه هوای مناسب به ارتقا سلامت مردم و مراجعین به بازار کمک کنند.

اعتماد اعجازی خط قرمز دولت را در همه برنامه‌ها حفظ سلامت مردم اعلام کرد و افزود: ما نیز به تناسب رنگ‌بندی محدودیت‌های کرونایی را افزایش خواهیم داد اما به هیچ وجه در آستانه سال نو تصمیم به تعطیلی صنوف نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما به اصناف اعتماد کامل داریم و انتظار داریم آنها نیز مراعات سلامت مردم را داشته باشند و در ماه‌های پایانی سال از تجمعات در واحدهای صنفی پرهیز کرده و از مراجعان بخواهند تا زدن ماسک را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهند.

اعتماد اعجازی اضافه کرد: در حال حاضر واکسن‌های متنوع در مراکز بهداشتی و تجمیعی به مردم عرضه می‌شود و هموطنان می‌توانند برای تزریق هر 3 دز با میل و رغبت و علاقه‌مندی در این مراکز حاضر شده و تزریق واکسن خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: هنوز تصمیمی برای ادامه تعطیلی واحدهای آموزشی و نحوه برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گرفته نشده که فردا یا پس فردا اعلام نظر قطعی در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *