آلگری: نباید دچار غرور شویم تا به هدفمان برسیم

آلگری: نباید دچار غرور شویم تا به هدفمان برسیم

یوونتوس با درخشش خریدهای جدیدش‌ در دیدار خانگی مقابل هلاس‌ورونا به برتری دست یافت.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، یوونتوس توانست با دو گل هلاس ورونا را شکست دهد تا روند شکست ناپذیری خود را به ۱۰ دیدار برساند. در این بازی دوسان ولاوویچ و دنیس زکریا اولین بازی خود را برای تورینتسی انجام دادند که هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از این دیدار گفت:‌ بازی سختی بود زیرا ورونا تمام تلاش خود را کرد. رویکرد ما به بازی درست بود.  مهاجمان سخت کار کردند، موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و کلاس بالای بازی خود را نشان دادیم. ما از نحوه بازی راضی هستیم. با وجود این، باید متمرکز بمانیم و دچار غرور نشویم. راه زیادی در پیش است. 

یووه با این پیروزی به امتیاز ۴۵ رسید و تا رتبه‌ چهارم جدول رده‌بندی بالا آمد. در دقیقه ۱۳ ولاهوویچ که نخستین بازی‌ رسمی خود با پیراهن یوونتوس را تجربه می‌کرد موفق به گلزنی شد.

آلگری در ادامه گفت: ولاهوویچ چند ضربه اولیه بد داشت. او باید چند چیز را بهبود بخشد تا حرکاتش بهتر شود. او دوست دارد در جریان بازی باشد و گلزنی کند اما فقط ۲۲ سال دارد و تجربه زیادی ندارد. درباره مقایسه زکریا با ماتویدی باید نیز باید بگویم ماتوئیدی تهاجمی تر بود. پاهای بلندش به او اجازه می داد به هر توپی برسد. زکریا پسر باهوشی است، او بلافاصله وارد بازی شد و در آن موفق بود.

یوونتوس روند شکست ناپذیری خود را به ۱۰ مسابقه رساند و با ۴۵ امتیاز به رده چهارم جدول سری آ صعود کرد. ورونا با ۳۳ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت: رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هنوز باز است و می توانیم به این هدف برسیم. باید هفته به هفته پیش برویم و تمام دیدارهای خود را ببریم تا به این هدف برسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *