باخت در پلی‌آف برابر است با از دست دادن همه چیز

 باخت در پلی‌آف برابر است با از دست دادن همه چیز

سادس/اصفهان بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: سایپا تیم جوانی است و بازی در برابر تیم‌های جوان می‌تواند سخت‌تر از تیم‌های مدعی باشد، چرا که هرچه در توان دارند را به نمایش می‌گذارند و بازی را سخت می‌کنند.

سامان فائزی، عصر امروز (یکشنبه، ۱۷بهمن‌ماه) پس از پیروزی مقابل سایپا در خصوص بازی، اظهار کرد: بازی خیلی سختی شد. چند هفته است که صعودمان به‌عنوان تیم اول قطعی شده و با تفکرِ بازی کردن بدون اهمیت به نتیجه، به زمین آمدیم. از ست سوم با تغییرات و صحبت‌های کادر فنی توانستیم به بازی برگردیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی افزود: با قطعی شدن صعودمان طبیعی است که بازیکن با فکر راحت‌تری به زمین می‌آید و می‌توانیم این بازی‌ها را به‌عنوان دیدار دوستانه نگاه کنیم.

وی تاکید کرد: درست است که برد و باخت برای تیم مقابل تاثیر گذار و مهم است، اما ما نیز باید با تمام قدرت بازی کنیم تا جنبه اخلاقی و جوان‌مردانه را رعایت کنیم.

فائزی با اشاره به سابقه ۶ ساله خود در تیم سایپا، تصریح کرد: سایپا تیم سابق من است، اما در واقع به سبب شرایط مختلف، آن تیمی که ۶ سال برایش بازی کردم، نیست و من این تیم را سایپا نمی‌دانم. جایگاه سایپا در جدول از لحاظ فنی و والیبالی این نیست و می‌توانستند بالاتر از آن رتبه باشند.

ملی پوش تیم سپاهان خاطر نشان کرد: کار اصلی ما از سوم اسفند با شروع پلی‌آف آغاز می‌شود. زیرا با هر باخت آن مرحله، نتایج و زحمات این مرحله نیز از بین خواهد رفت. بنابراین با تمام قوا آماده خواهیم شد و همه تلاش و تمرکزمان را برای بازی‌های آینده می‌گذاریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *