رحمانی: آمریکایی‌ها راهی جز لغو یکباره‌ همه‌ تحریم‌ها در تمام سطوح ندارند

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها راهی جز لغو یکباره‌ همه‌ تحریم‌ها در تمام سطوح ندارند، چون ملت ایران دیگر خود را معطل وعده‌های آنها نخواهد کرد.

به گزارش سادس، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«بازی آمریکایی‌ها با کلید واژه‌ی “تعلیق” بازی تکراری هشت ساله‌ای است که ملت ایران طعم تلخ آن‌ را در اقتصاد برجامی چشیده است.

آمریکایی‌ها راهی ندارند جز لغو یکباره‌ی همه‌ی تحریم‌ها در تمام سطوح، چون ملت ایران دیگر خود را معطل وعده‌های آنها نخواهد کرد.»

وی در پایان توئیت خود از هشتگ‌های “لغو همه تحریم‌ها” و “مذاکرات هسته‌ای” استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، روز جمعه (۱۶ بهمن ماه) وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور برای تسهیل مذاکرات وین، تصمیم گرفته است برخی از معافیت‌های تحریمی ایران را که دولت ترامپ لغو کرده بود، بازگرداند.

به گزارش سادس، به نقل از پایگاه خبری رویترز، دولت بایدن روز جمعه برخی از معافیت‌های تحریمی ایران را که در زمان ترامپ لغو شده بود، بازگرداند. یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت که این اقدام برای تسهیل در روند مذاکرات وین است و به معنی بازگشت به برجام نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *