قالیباف: خط امام هرگز تحریف‌شدنی نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خط امام هرگز تحریف شدنی نیست. رمز کارآمدی ما این است که در فهم، تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیاینگذار انقلاب کار کنیم.

به گزارش سادس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) و ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به ملت شریف ایران و محبان و شیعیان اهل بیت (ع)، بیان کرد: با فرا رسیدن ماه پربرکت رجب آرزومندم که بتوانیم از فرصت های خاص این ماه استفاده کنیم، به خصوص ما مسئولین نظام بیشتر از مردم نیازمند خودسازی معنوی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سالگرد بازگشت شکوهمند امام (ره) به ایران عزیز و گرامیداشت دهه مبارک فجر را گرامی می دارم، به نکاتی در این خصوص اشاره کرد و گفت: تجدید بیعت ما با امام خمینی (ره) تجدید عهد با انقلاب اسلامی و با مکتب امام و شخصیت و سیره ایشان است. خط امام هرگز تحریف شدنی نیست. رمز کارآمدی ما این است که در فهم، تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیاینگذار انقلاب کار کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام مظهر خداباوری، خودباوری و مردم باوری بود، راه امام روشن است و بازگشت پذیر نیست. ان شاءالله تا پایان دوران خدمت و پایان عمر بر سر این عهد بمانیم و از برکات آن بهره مند شویم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *