افتتاح همزمان ۲۴۶ پروژه دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۶۴۶۷ میلیارد ریال

سادس/قم در برنامه شورای اداری استان قم ۲۴۶ پروژه دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۶۴۶۷ میلیارد ریال افتتاح شدند.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در جسله شورای اداری استان که به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات کرامت استانداری و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزارشد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این انقلاب که به رهبری امام خمینی (ره) پیروز و با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله االعالی) استمرار یافته است، آثارش در تمام دنیا کاملا مشهود است و باور داریم که این مسیر با ایفای نقش و تلاش همه مسئولین تا فراهم شدن شرایط ظهور ادامه خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به جایگاه امروز ایران در بین کشور های جهان، تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و سربلندی در برابر همه دشمنی ها ایستادگی کردند که کاری بسیار ارزشمند است.

شاهچراغی در ادامه وضعیت شیوع سویه جدید کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار داد و افزود: حفظ سلامت عمومی مردم بویژه کودکان و افراد با بیماری زمینه ای امری ضروری است که همه باید نسبت به آن احساس تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: همه بخش ها و اقشار اعم از دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی ضمن توجه ویژه به دستورالعمل های پیشگیری از شیوع کرونا، نسبت به رعایت این موارد از سوی کارکنان و نیز مراجعین نظارت کنند.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان لزوم واکسیوناسیون و رعایت دستور العمل ها، گفت: ضمن پرهیز از عادی انگاری این بیماری، دقت شود تا با احساس وظیفه همگانی، نظارت دائمی و تذکر به افراد، زنجیره شیوع بیماری در استان قطع شود.

استاندار قم گفت: برگزاری مراسم و تجمعات و نیز جلسات با ظرفیت ۲۰ درصد و نیز برگزاری غیر حضوری مدارس در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی تا پایان هفته، در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در استان اجرایی شود.

شاهچراغی همچنین به لزوم پیگیری و ایجاد بستر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قم اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه ها نسبت به عملیاتی ساختن این مصوبات با پیگیری مداوم و تلاش جهادی اقدام کنند.

رفع مشکلات اساسی از شهر قم و شهرها و روستاهای اطراف قم با تمرکز بر محلات کم برخودار از جمله مواردی بودند که شاهچراغی بر آنها تاکید کرد و گفت: رفع نیازهای مردم در این مناطق اهمیت ویژه ای دارد و همه مصوبات برنامه های حضور در روستاها باید اجرایی شود.

وی همچنین به موضوع پرداخت اضافه کار به کارکنان دستگاه های اجرایی اشاره و اضافه کرد: مدیران تمام توان خود را جهت پیگیری تامین اعتبارات قانونی از بخش های ملی بکار برند.

گفتنی است در پایان این برنامه از پوستر افتتاح همزمان ۲۴۶ پروژه استان در بخش های صنعتی، کشاورزی، زیربنایی، فرهنگی ورزشی، بهداشت و درمان، زیست محیطی، آموزشی، گردشگری، شهرداری ها و دهیاری ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۴۶۷ میلیارد ریال ویژه دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰ رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *