پایان روز نخست بدمینتون بین المللی جام فجر در رده جوانان

پایان روز نخست بدمینتون بین المللی جام فجر  در رده جوانان

سادس/فارس مسابقات بین المللی بدمینتون در رده سنی جوانان، از صبح روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز شده بود، در بخش دختران و پسران، تا عصر امروز دنبال شد.

در نخستین روز بخش بانوان و در بخش انفرادی خانم ها فاطمه فنایی، فاطمه موسی خانی، شوریده زیاباری، زهرا اسماعیلی تبار، مریم سلطانی، مریم احمدی زاده، فردوسی فروغی، مریم اسماعیلی تبار، فاطمه مونس خواه و همچنین دو بدمینتون باز خارجی به نام ساما یارپاوار از هند و الیت تروسیان از ارمنستان، رقبای خود را شکست دادند.

همچنین در بخش دوبل تیم فردوس فروغی و مبینا ندایی ۲ صفر تیم مریم سلطانی و آیداعنایتی را شکست داد. تیم مریم اسماعیلی تبار و فاطمه ذاکری مقابل تیم مریم احمدی زاده و زهرا سلیمی به برتری رسید. تیم ساما یار پاوار ازهند و  الین تراتوریان از ارمتستان تیم زهرا رباطی و رامینا زارعی را شکست داد و تیم مریم اسماعیلی تبار و فاطمه ذاکری در برابر تیم زهرا اسدی و فائزه اسدنژاد به برتری رسیدند.

در بخش آقایان نیز که بعد از ظهر آغاز شد، سیدحسین احمدی، علی حیاتی، محمود رضانیا، محمدیاسین طلایی، امیرحسین حسنی، سجاد یوسفی، محمد زرچی، فرهادی جاویدی و امیرمحمد حاج ملک به همراه سوبرا بانیان از هند، رقبای خود را شکست دادند.

در بخش دونفره نیز تیم دو نفر امیرمحمد حاج ملک و یاسین نصر بر تیم سجادیوسفی و امیرحسین حسنی غلبه کرد، تیم محمدباقری و هادی منوچهری برابر دو نماینده کشور عراق به نام های کاروانوزاد عبدالله و یوسف خودهور به برتری دست یافت و تیم علی حیاتی و محمدزرچی در مقابل محمدگلچین و مهدی حاج طلب به پیروزی رسید.

این رقابت ها ۳ روز ادامه خواهد داشت که صبح در بخش بانوان و عصر در بخش آقایان برگزار می شود.

اما رئیس هیئت بدمینتون استان فارس در حاشیه این مسابقات، از حساسیت بالای تیم برگزار کننده رقابت ها روی سلامتی بازیکنان و همراهانشان خبر داد.

ابراهیم راضی گفت: در رقابت های بین المللی بدمینتون  جام فجر، هر ۳ روز یک بار تست کرونا گرفته می شود.

 راضی افزود: با هماهنگی های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  هر ۳ روز یک بار از تمامی ورزشکاران و کادر اجرایی، توسط اکیپ های سیار تست کرونا گرفته خواهد شد و تمامی ورزشکاران قبل از شروع مسابقه موظف به ارائه تست منفی کرونا هستند.

وی با بیان این نکته که استفاده از ماسک در محل برگزاری رقابت ها اجباریست، گفت: تمامی دستورالعمل های بهداشتی در این رقابت ها با نظارت ویژه رعایت می شود. در هر دو رقابت سریز جوانان و بزرگسالان فجر سلامت شرکت کنندگان در اولویت قرار دارد و توسط بازرسین ویژه رعایت مسائل بهداشتی این رقابت ها رصد می شود.

متولی بدمینتون استان افزود : تاکنون از تمامی ورزشکاران شرکت کننده در بدو ورود تست گرفته شده است و چنانچه فردی تستش مثبت شد، به قرنطینه خواهد رفت. ضمن اینکه با توجه به شرایط خاص کرونایی این رقابتها بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *