بازی روان و با تمرکز دلیل پیروزی ما بود/ حریف در دو دست ما را اذیت کرد

بازی روان و با تمرکز دلیل پیروزی ما بود/ حریف در دو دست ما را اذیت کرد

سادس/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در بازی امروز در دو دست بازی گره خورده بود، گفت: تلاش کردیم با یک بازی روان و با تمرکز بالا به پیروزی برسیم.

محمدرضا تندروان در گفت و گو با سادس پس از برد مسابقه حساس تیم شهرداری ارومیه در برابر شهرداری گنبدکاووس با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم تا آخرین امتیازها در هر ست، اظهار کرد: برای ما این بازی یک بازی بسیار مهم بود زیرا چند هفته بود که نتایج خوبی به دست نیاروده بوده و شکست خورده بودیم.

وی با بیان اینکه ما برای برد و باخت به این مسابقه نیامدیم و فقط خواستیم بازی روانی را ارائه دهیم، افزود: خوشحالم که امروز موفق شدیم نتایج تلاشهای کادر فنی برای بازگشت روحیه و عزم تیمی را ببنیم و بار دیگر قدرت خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه فکر میکنم امشب بینندگان تلویزیونی بازی خوبی را شاهد بودند، خاطرنشان کرد: تیم قدرتمند شهرداری گنبدکاووس در دو دست واقعا ما را اذیت کرد اما ما با تمرکز بالا به ویژه در امتیازات بالا و انجام یک بازی روان توانستیم موفق شویم.

تندروان با اشاره به اینکه ما چند مصدوم داشتیم و در نیم فصل دوم تا به امروز هیچ وقت تیم کاملی را در اختیار نداشتیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه حضورمان در مرحله پلی آف قطعی شده است تلاش می کنم در هفته های آتی از چند بازیکن خود بیشتر محافظت کنم تا تیمی کامل را در مرحله بعدی در اختیار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه البته در تمامی بازیها برای بردن به میدان خواهیم رفت، ادامه داد: امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم بتوانیم در مرحله حذفی مسابقات کیفیت بهتری را از خودمان به نمایش گذاشته و نتایج درخشانی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *