بازگشت غریبانه هندبالیست‌ها به ایران

بازگشت غریبانه هندبالیست‌ها به ایران

تیم ملی هندبال مردان ایران روز گذشته با کسب مقام چهارم آسیا و کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان بدون استقبال مسئولان وارد ایران شد.

به گزارش سادس، مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان انجام شد. تیم ملی هندبال ایران بعد از ۸ سال جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را برای بار دوم در تاریخ هندبال ایران کسب کرد و در رده چهارم مسابقات ایستاد. هندبالیست‌های ایران روز گذشته سه شنبه ۱۲ بهمن به ایران رسیدند ولی هیچ مسئولی برای استقبال از ملی‌پوشان حاضر نشد.

هندبالیست‌های ایران هر چند در دیدار پایانی مقابل عربستان شکست خوردند و مدال برنز را از دست دادند اما آنها بعد از ۸ سال مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده و در رده چهارم آسیا قرار گرفتند و در حالی که انتظار داشتند همانند رشته های دیگر مورد استقبال مسئولان ورزش قرار بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و آنها غریبانه و تنها با استقبال جمعی از خانواده هندبال و همچنین ممبینی به ایران آمدند.

تیم ملی ایران در این مسابقات با ۵ برد پیاپی مقابل هند، استرالیا، عربستان، عراق و کویت و دو شکست مقابل بحرین و قطر به دیدار رده‌بندی رسید. هندبالیست‌های ایران در دیدار رده‌بندی مقابل عربستان میزبان شکست خوردند و مدال برنز از دست رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *