رئیس فدراسیون: مربی آینده تیم ملی هندبال قطعا خارجی است

رئیس فدراسیون: مربی آینده تیم ملی هندبال قطعا خارجی است

رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید قطعا مربی بعدی تیم ملی نیز خارجی خواهد بود. 

به گزارش سادس، قرارداد مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال تا ۱۲ بهمن و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بود. او بعد از اتمام قراردادش اعلام کرد که دیگر با تیم ملی هندبال ایران ادامه نخواهد داد. 

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز ضمن قدردانی از زحمات مانوئل اعلام کرد که سرمربی بعدی تیم ملی هندبال مردان قطعا خارجی خواهد بود.

پاکدل درباره جذب مربی بهتر برای تیم ملی به سادس گفت: به دنبال جذب یک مربی خارجی هستیم. قطعا مربی بعدی تیم ملی هندبال ایران نیز خارجی خواهد بود. دوستان فنی اینکار را دنبال می‌کنند. شک نکنید که یک مربی خوب بکار خواهیم گرفت تا به اهدافمان برسیم.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد قطع همکاری فرناندز گفت: موضوع قرارداد یک بحث دو طرفه است، ممکن بود ما به این نتیجه برسیم که دیگر با این مربی ادامه ندهیم و یا برعکس. ما هیچ مشکل، اختلاف، دعوا و داستانی با مانوئل نداشتیم. حتی قرار بود او بعد از مسابقات به ایران بیاید اما به دلیل بحث طولانی شدن پروسه خروج از کشور با تمام شدن مدت اقامتش در ایران ترجیح داد زودتر به اسپانیا و نزد خانواده اش بازگردد. قرارداد او تا ۱۲ بهمن یعنی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بود. ما هم اکنون به تصمیم او که دیگر نمی‌خواهد کنار تیم ملی باشد احترام می‌گذاریم. هندبال ایران یک برنامه داشت که رسیدن به مسابقات جهانی بود و با حضور فرناندز به آن هدف رسیدیم و از او قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *