مجمع نمایندگان تهران از سد ماملو بازدید می‌کند

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن ابراز نگرانی از ورود احتمالی فاضلاب تولیدی پردیس به منابع آب سد ماملو از بازدید آتی مجمع نمایندگان تهران از سد ماملو خبر داد.

به گزارش سادس، اظهارنظرهای ضد و نقیض درباره ورود فاضلاب انسانی و صنعتی از محدوده شهر پردیس به بالادست سد ماملو هر روز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد. در شرایطی که شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان متولی ساخت تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس مدعی است که فقط ۱۰ درصد از فاضلاب مسکن مهر به اراضی روستای باغکمش در چند کیلومتری سد ماملو می‌ریزد، مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست می‌گویند که نیمی از فاضلاب تولیدی پردیس به منابع آب سد ماملو وارد می‌شود.

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم درباره این موضوع اظهار کرد: اخبار در این مورد را خوانده‌ام و در نشستی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردم. قرار است با تعدادی از نمایندگان تهران از سد ماملو بازدید کنیم. پیش از بازدید نیازمند تجمیع گزارش‌های سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های مختلف هستیم. این روزها منتظر چند گزارش از وزارت‌خانه‌ها مثل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم تا هر چه‌سریع‌تر به شکل عملیاتی به موضوع ورود کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *