اُمیکرون، ویزا و خلاء مالی سد راه تیراندازان برای اعزام به جام جهانی مصر می‌شود؟

اُمیکرون، ویزا و خلاء مالی سد راه تیراندازان برای اعزام به جام جهانی مصر می‌شود؟

سرپرست فدراسیون تیراندازی می‌گوید تمام تلاشش اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات جام جهانی مصر است و باید موانع برطرف شود.

مهدی مبینی در گفت‌وگو با سادس، درباره اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات جام جهانی مصر گفت: تمام تلاشم را به کار بستم‌. بحث بلیت را پیگیری کردیم. هم‌چنین گرفتن ویزا مصر هم سخت است که تمهیداتی برای آن اندیشیده‌ایم و با فدراسیون مصر هم مکاتبه کرده‌ایم. مرتب هم از امورخارجه پیگیری می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون تیراندازی گفت: عزم را جذب کرده‌ایم که تیم را به مسابقات جام جهانی اعزام کنیم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم. البته منابع مالی هم محدود است که تلاش می‌کنیم تا این خلا مالی نیز پر شود تا این تیم را اعزام کنیم. اکنون دو موضوع اُمیکرون و ویزا را داریم که باید حل شود. زمان اعزام به مسابقات مصر ۵ اسفند خواهد بود و زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی ۳۰ بهمن است. 

وی در پاسخ به این‌ پرسش که امکان دارد تیراندازان به مسابقات جام جهانی مصر اعزام نشوند؟ گفت: هیچ چیزی در مورد رفتن یا نرفتن تیراندازان نمی‌توانم بگویم. تمام تلاش من این است که ورزشکاران به مسابقات اعزام شوند. استارت روند این سفر را از ۲۰ روز قبل زده‌ام، صالحی امیری و مسئولان وزارت ورزش هم کمک کردند که باید تشکر کنم. امیدوارم که به هدف‌مان محقق شود و تیراندازان اعزام شوند. شرایط مصر و گرفتن ویزی سخت است اما ما تلاش می‌کنیم منابع مالی فراهم شود و شرایط محیا شود و تیم اعزام شود. 

مبینی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تا زمان برگزاری انتخابات کم‌تر از ۲۰ روز مانده آیا تایید صلاحیت‌ها اعلام شده است؟ گفت: هر موقع وزارت ورزش به ما اعلام کند ما هم خبررسانی خواهیم کرد. ما تمام مراحل انتخابات را انجام دادیم، مکاتبات و دعوتنامه‌ها هم توسط دبیر مجمع انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *