بازیکنان نفت آبادان همچنان در اعتصاب / سکوت ادامه‌دار مسئولان خوزستانی!

بازیکنان نفت آبادان همچنان در اعتصاب / سکوت ادامه‌دار مسئولان خوزستانی!

سادس/خوزستان بازیکنان تیم فوتبال نفت آبادان روز گذشته نیز در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود تمرین نکردند.

پیش از شروع لیگ بیست و یکم، زمانی‌که سرپرست تازه انتخاب شده باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد که باجود بدهی‌هایی که روی دست باشگاه باقی مانده، فقط ۴۸۰ هزار تومان در حساب این باشگاه جود دارد، این صحبت نشان می‌داد که این باشگاه در طول فصل با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد؛ این مشکلات نیز خیلی زود خود را را نشان داد و تیمی که از به دلیل مشکلات مالی دیر بسته شده بود، نتواست در هفته‌های ابتدایی لیگ عملکرد مناسبی داشته باشد و چهار شکست متوالی را تجربه کرد.

به گزارش سادس، اما تیم صنعت نفت علی‌رغم مشکلات بسیار، کم‌کم از نظر نوع فوتبالی باتوجه به درایت منصوریان و انگیزه بازیکنان برای رقم زدن نتایج بهتر، روند خوبی به خود گرفت اما مشکلات مالی در طول فصل باعث شد که شاگردان منصوریان دو بار دست به اعتصاب بزنند و حتی از حضور در جام حذفی نیز خودداری کنند. این اعتصابات در نهایت باعث شد که این باشگاه نفتی تنها ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پیش از حضور تیم در هفته شانزدهم، پرداخت کند.

در ادامه نیز در حالی که بازیکنان صنعت نفت منتظر دریافت مابقی مطالبات خود بودند، باشگاه نتوانست علی‌رغم وعده‌های خود، پولی به حساب بازیکنان واریز کند و همین باعث شد که آبادانی‌ها مجددا دست به اعتصاب بزنند و از روز شنبه تاکنون در محل تمرین تیم حاضر نشده‌اند.

به نظر می‌رسد که مطالبه بازیکنان نفت آبادان به حق است زیرا تا پیش از هفته شانزدهم لیگ برتر تنها تیمی بودند که بدون دریافت ریالی پول بازی کردند و بردهایی را به دست آوردند که باعث شد این تیم اکنون در جایگاه هشتم و بالاتر از تیم‌های متمول و پرهزینه لیگ باشد. 

اکنون نیز نکته قابل تامل، سکوت مسئولان خوزستانی و عدم پاسخگویی مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به اتفاقات اخیر بوده است. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *