دستورالعمل جدیدِ فعالیت‌های فوق برنامه در مدارس و مراکز آموزشیِ امارات

به‌رغم افزایش نگران کننده موارد روزانه ابتلا به کرونا در بسیاری از کشورها، موسسات آکادمیک در دبی از تاریخ ۳۱ ژانویه سال جاری میلادی (۲۰۲۲) مجاز هستند دروس تربیت بدنی، اردوهای مدرسه و سایر فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان را از سر بگیرند.

به گزارش سادس، بر اساس دستورالعمل جدید این قوانین برای مراکز مخصوص کودکان زیر سن مدرسه و دانشگاه‌ها نیز در امارات اعمال می‌شوند.

یکی از مقامات محلی در صفحه توییتر خود نوشت: دروس تربیت بدنی، گردهمایی‌ها، اردوها و فعالیت‌های فوق برنامه می‌توانند از تاریخ ۳۱ ژانویه از سر گرفته شوند.

در این توییت همچنین آمده است که آشپزخانه ها و سالن‌های غذاخوری نیز می توانند بازگشایی شوند و این قوانین برای تمام مدارس خصوصی، مراکز مخصوص کودکان زیر سن مدرسه و دانشگاه‌های دبی نیز صدق می‌کند.

این در حالیست که مقامات بهداشتیِ برخی کشورها از جمله انگلیس و استرالیا و همچنین سازمان جهانی بهداشت (WHO) اخیرا هشدار داده اند که موارد ابتلا به سویه اصلی امیکرون (BA.1) و هم چنین زیرسویه اُمیکرون (BA.2) در حال حاضر در بسیاری از کشورها رو به افزایش است و این سازمان از دولت ها خواسته که در شرایط کنونی اقدامات احتیاطی لازم را در نظر داشته باشند.

به گزارش سادس به نقل از خلیج تایمز، پیش از این نیز مقامات آموزش و پرورش دبی و ابوظبی از بازگشت تدریجی دانش آموزان تمام مدارس دولتی به مدرسه در سراسر کشور امارات خبر داده بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *