رحیمی مظفری: دامداران و کشاورزان را دریابید

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که به وضعیت نهاده‌های دامی و مشکلات دامداران و کشاورزان توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش سادس، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقایان اصلاح‌طلب و بانیان وضع موجود بدانند که تذکرات مجلس به دولت به معنای عدم همراهی نمی‌باشد. از جوسازی‌ها پرهیز کنید و بدانید که مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دولت به صورت قاطع نظارت خود را انجام می‌دهد. همه مسئولان باید بدانند که تریبون مجلس شورای اسلامی فضایی برای شعار دادن نیست، اینجا خانه ملت و صدای ملت است. بر همین اساس بی‌توجهی به تذکرات نمایندگان دامان مسئولین را خواهد گرفت.

مظفری در ادامه با اشاره به وضعیت نهاده‌های دامی در کشور اظهار کرد: اگر کارخانه‌ای تعطیل شود مجددا می‌توان آن را راه‌اندازی کرد اما اگر دامی یا درختی تلف شود دیگر نمی‌توان آن را احیاء کرد پس مسئولان به داد کشاورزان و دامداران برسند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ناوگان فرسوده باید از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور ساماندهی شوند.

رحیمی مظفری در پایان بیان کرد: دولت در ابقا یا جایگزینی مدیران سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد چرا که فشل بودن سیستم اداری در عدم تصمیم‌گیری برخی از مدیران قابل تامل نیست. لازم است مسئولان در قانون بودجه به عدالت در پرداخت‌ها نیز توجه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *