تقوی: برهم زدن آرامش روانی جامعه از برنامه های دشمن است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از برنامه های دشمنان ایران و انقلاب برهم زدن آرامش روانی جامعه است،گفت: اگر روان جامعه برهم خورد زندگی سخت می شود. ما نمایندگان مراقب باشیم نیازهای جامعه را متناسب با امکانات مطرح کنیم و توقعات و انتظارات را بیش از اندازه بالا نبریم.

به گزارش سادس، سید رضا تقوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با تاکید بر اینکه نباید دولت برای اداره کشور به روزمرگی دچار شود، گفت: روزمرگی آفت کارهای بنیادی است. باید کارهای روزانه را پیگیری کرد اما در عین حال هم باید زمانی را برای اقدامات بنیادی مانند تحول در نظام اداری کشور اختصاص داد.

وی با اشاره به تصویب قانون جمعیت با هدف فرزندآوری و مقابله با پیری جمعیت گفت: در این بین نباید دولت عائله خود را تکثیر دهد بلکه آن را کم کند چون دولت متورم شده است.

تقوی با انتقاد از بزرگ شدن دولت افزود: قرار بود با ورود فناوری به ‌دولت شاهد کاهش کارمندان باشیم که این اتفاق رخ نداد و تعداد کارمندان اضافه شده است.

نماینده تهران در ادامه با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمنان ایران و انقلاب برهم زدن آرامش روانی جامعه است، گفت: اگر روان جامعه برهم خورد زندگی سخت می‌شود. ما نمایندگان مراقب باشیم نیازهای جامعه را متناسب با امکانات مطرح کنیم و توقعات و انتظارات را بیش از اندازه بالا نبریم.

تقوی همچنین در تذکر دیگری گفت: باید وزارت بهداشت به نظام ارجاع برگردد.علاوه بر این مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بر جهاد تبیین تاکید کردند، نمایندگان باید جایگاه و نقش خود را در این جبهه جهادی مشخص کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *