سند تحول آموزش و پرورش بومی سازی شود/ اعتماد به جوانان و نیروهای انقلاب اولویت ماست

سادس/گلستان مدیرکل جدید آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تحقق سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش، گفت: این سند باید متناسب با داده های استان گلستان بومی شود.

سیدرضا نظری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تقدیر از اعتماد وزیر آموزش و پرورش، استاندار گلستان و مجموعه فرهنگیان استان برای تصدی این پست، اظهار کرد: امروز حمایت بی نظیر فرهنگیان، مدیران استانی، ائمه جمعه و روحانیت معظم و جمع کثیری از نخبگان از این حقیر وظیفه و رسالتم را برای کاری بزرگ و تحول گرا بیشتر و بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی ما بیش از هر چیز دیگری به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند است، افزود: باید همه مجموعه دست اندرکاران آموزش و پرورش استان دست به دست هم داده و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ترسیم خط مشی انقلاب و کشور در سالهای پیش رو گامهای عملیاتی و اساسی برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش پیاده شدن مفاد سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را یکی از اولویت های خود در دوره مدیریت پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: نگاه من این است که این سند باید به صورت دقیق و مبتنی بر ظرفیت ها و مزیت های استان گلستان بومی سازی شده و حرکت های منسجم و حساب شده ای در این حوزه طراحی و اجرایی شود.

نظری با تشکر از زحمات چندین ساله دکتر احسان گوهری راد در تصدی پشت مدیرکلی آموزش و پرورش، تاکید کرد: بدون تردید نخواهیم گذاشت کارهای ناتمام و پروژه های خوب و منطبق بر برنامه توسعه و پیشرفت اداره کل که مدیرکل محترم قبلی آغاز کرده اند ناتمام بماند و با تزریق روحیه انقلابی و جهادی در تسریع ارتقای کرامت جامعه فرهنگیان تلاش خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز مراسم انتقال قدرت نیست، اضافه کرد: امروز همگان شاهد انتقال تکلیف از دوش برادری بر دوش برادر دیگری است که باید آن را به سرمنزل مقصود برساند.

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه میدان خدمت و مسئولیت در نظام اسلامی مثل دوی امدادی است، ادامه داد: نباید تصور کنیم که در مسیر توسعه و پیشرفت فقط یک نفر یا یک گروه وظیفه و رسالت دارند بلکه همه باید در کنار هم و دوشادوش هم برای اعتلای این سرزمین تلاش کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *