۶۰ درصد پاداش صعود تیم‌ملی به جام جهانی به فوتبال استان‌ها می‌رسد

۶۰ درصد پاداش صعود تیم‌ملی به جام جهانی به فوتبال استان‌ها می‌رسد

سادس/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به دیدار خود با عزیزی خادم رییس فدراسیون، گفت: او عنوان کرد ۶۰ درصد از پاداش صعود به جام جهانی قطر و آن پول هایی که بلوکه شده در فیفا دارند را حتما به هیات های استانی اختصاص خواهند داد و این‌ نوید بزرگی است.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال  خوزستان در حاشیه بازید از هیات فوتبال  شهرستان هویزه و سوسنگرد، اظهارکرد: ما به حضور مدیر کل جدید  ورزش و جوانان خوزستان بسیار خوشبین هستیم چون او خروجی ورزش استان بوده و آشنایی کامل با مشکلات ورزش استان را دارد و مطمئنا ورزش استان در آینده با حضور و تدبیر مدیریتی او متحول خواهد شد.

به گزارش سادس، وی افزود: امیدوارم  دولت با اختصاص دادن اعتبارات مالی قابل توجه به ورزش و علی الخصوص نگاه محبت آمیز به فوتبال باعث شود که در آینده شاهد شکوفایی سخت افزاری فوتبال در سراسر کشور باشیم.

رئیس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: در دیداری که اخیرا با آقای عزیزی خادم در اهواز داشتیم، او عنوان کرد ۶۰ درصد از پاداش صعود به جام جهانی قطر و آن پول هایی که بلوکه شده در فیفا دارند را حتما به هیات های استانی اختصاص خواهند داد و این‌ نوید بزرگی است که در صورت تحقق یافتن، تحول بزرگی در فوتبال استان ها رقم خواهد زد.

وی هم چنین  در خصوص برنامه های استعدادیابی نیز گفت: سوسنگرد معدن بکر استعدادهای درخشان فوتبال  است؛ حسن بت سعید، رحیم زهیوی، احمد جبوری و… از این شهرستان به فوتبال کشور معرفی شدند. بنابراین استعدادیابی را جدی تر دنبال کنید تا از این طریق با معرفی استعدادهای درخشان سهم بیشتری در فوتبال استان و کشور داشته باشید. بخشی دیگر از استعدادیابی، در کشف  داوران ومربیان است که  هیات  شهرستان برای تحقق آن باید بیشتر تلاش کند و ما نیز حمایت خواهیم کرد.

طالقانی همچنین عنوان کرد: تیم ملی ایران  با تیم ملی عراق در مقدماتی جام جهانی یک  بازی بسیار سرنوشت ساز دارد و ان شاءالله  پس از پیروزی در این دیدار و  صعود به جام جهانی شادی فوتبالی فضای کشور را خواهد گرفت و این شور و نشاط با هیچ پولی قابل مقایسه نیست.

گفتنی است؛ رئیس هیات فوتبال خوزستان در نشست صمیمی که با اعضای هیات فوتبال شهرستان سوسنگرد  داشت، قول همکاری برای  حضور نماینده فوتبال سوسنگرد  در رقابت های  فوتبال  زیر ۱۷ سال استانی را  داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *