گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون

گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون

سادس/فارس سرمربی امیدهای برق از وضعیت برگزاری بازی های پایه کشوری ابراز گلایه‌مندی و با تشریح وضعیت تیمش و برگزاری رقابت‌های فوتبال پایه در فارس و شیراز، واگویه‌هایی را نسبت به فدراسیون فوتبال بیان کرد.

رحمان موسایی در گفت و گو با سادس گفت: امسال لیگ امیدهای کشور فقط با حضور ۱۰ تیم در دو گروه برگزار می شود. یعنی ما باید ۸ ماه تمرین کنیم برای انجام هشت بازی! هزینه های سرسام آوری را متحمل می شویم و گاهی برای یک بازی ۲۰ میلیون تومان هزینه می کنیم، اما به دلیل نامساعد بودن شرایط بازی لغو می شود و مجبوریم دوباره همان هزینه را انجام دهیم. متاسفانه بی برنامگی زیادی در لیگ های پایه وجود دارد و همچنین وضعیت داوری ها هم بسیار بد است.

وی افزود: بی نظم ترین مسابقاتی که فدراسیون برگزار می کند، مسابقات رده های پایه است. از نونهالان گرفته تا امیدها، هیچ برنامه ریزی درستی وجود ندارد و فدراسیون فقط می خواهد به هر صورتی که شده، آنها را برگزار کند. تیم ها را هم درک نمی کنند که با چه هزینه ای به مسابقات می آیند.

این مربی با سابقه فوتبال پایه شیراز یکی از مشکلات اصلی تیمش را اشتباهات داوری عنوان و خاطرنشان کرد: ما با تیم های خیبر خرم آباد، نفت آبادان، شهرداری یاسوج و ایمان سبز شیراز هم گروه هستیم. متاسفانه مسئول برگزاری مسابقات، به خاطر کرونا تمام قرعه کشی ها را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می کند و اجازه صحبت زیادی به سرپرست های تیم ها نمی دهد و تیم ها هم حق اعتراض ندارند. همچنین برای نقل و انتقال بازیکن هم خیلی مشکل داریم اما مشکل اصلی ما، بحث داوریست.

وی در این باره توضیح داد:  در بازی با تیم ایمان سبز در حالی که یک بر صفر عقب بودیم، یک ضربه پنالتی به دست آوردیم و آن را تبدیل به گل کردیم اما داور به دلیل اشتباه دروازه بان حریف، دستور تکرار پنالتی را داد و بازنده شدیم! جالب اینجاست که یک هفته بعد، مجددا از همان داوران برای تیم ما استفاده شد و مجددا گل سالم ما مقابل خیبر مردود اعلام شد که پس از اعتراضات فراوان، آن گل دوباره پذیرفته شد! و دوباره همان تیم داوری مسابقه هفته بعد ایمان سبز و شهرداری یاسوج را قضاوت کردند! آیا فدراسیون داوران دیگری ندارد؟ اعتراض هم که می کنیم به گوش کسی نمی رسد. نه زمین داریم، نه داور و نه امکانات.

موسایی خاطرنشان کرد: برای هزینه ورودی مسابقات از هر تیم ۱۳ میلیون تومان دریافت می شود که واقعا نمی دانیم این پول کجا هزینه می شود! پول داورها را هم که به گفته بعضی از آنها، خیلی وقت است نداده اند.هزینه بازی ها را هم که تیم های میزبان متقبل می شوند، پس آن ۱۳ میلیون تومان خرج چه چیزی می شود؟ مسلما داوری هم که پولش را به موقع نگیرد و در رفاه کامل نباشد، نمی تواند با تمرکز داوری کند پس امیدواریم اگر پولی از ما دریافت می شود، حداقل صرف رفاه بیشتر داوران و استفاده از داوران با کیفیت تر شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *