نوار ناکامی های ایمان سبز پاره شد

نوار ناکامی های ایمان سبز پاره شد

سادس/فارس شاگردان غلامحسین پیروانی پس از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی و به ثمر رساندن گل، بالاخره پیروز شدند.

از هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم ایمان سبز شیراز عصر روز سه شنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم شهید قندی یزد بود.  غلامحسین پیروانی سرمربی تیم ایمان سبز این نفرات را در ترکیب اصلی قرار داده بود : عباس بختیاری، سیامک کشاورز، پوریا زارع، مهرداد علیزاده، امین شجاعیان، مرتضی سنجانکی، محمدجواد زارعی، سیدکاظم حیات منش، سلمان پارسایی، پیمان زارع و میلاد امیری.

در تیم شهید قندی یزد نیز نفراتی چون حمید عرفانی، امیرمحمد ذالی شیروان، شاهین ملکی، امیررضا افسرده، علی قسمتی، حامد عظیمی، سجاد عسگری حصن، محمدحسین دهقان طزرجانی، حسین علی پور، کیوان صالحی و میثم پورسلطانی حضور داشتند. هدایت این تیم بر عهده حمیدرضا آسیابان پور بود.

در سی دقیقه نخست موقعیت گل چندانی نصیب دو تیم نشد، اما در دقیقه ۳۲ یک حمله جدی از سوی سبزپوشان شیرازی با ضربه امین شجاعیان بازیکن باتجربه و سابق فجرسپاسی به تیر عمودی دروازه شهیدقندی برخورد کرد و در برگشت پوریا زارع دیگر بازیکن سابق فجرسپاسی دروازه میهمان نارنجی‌پوش این مسابقه را گشود.

 در ادامه این تیم شهید قندی بود که بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و چند حمله روی دروازه ایمان سبز ترتیب داد. در دقیقه ۳۹ ضربه آزاد زیبای میثم سلطانی بازیکن ریزنقش شهید قندی با واکنش عالی عباس بختیاری  دروازه بان ایمان سبز راهی کرنر شد. در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود ایمان سبز به پایان رسید.

 در نیمه دوم تیم شهید قندی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۵۵ نفوذ بازیکن این تیم به محوطه جریمه ایمان سبز، با تکل مدافع شیرازی همراه شد که باعث سرنگونی مهاجم نارنجی پوش شد اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت، هرچند کادر فنی تیم شهید قندی اعتراض زیادی به این صحنه داشتند.

در ادامه، بازی به مراتب بهتری را از هر تیم نسبت به نیمه اول شاهد بودیم و موقعیت‌هایی نصیب مهاجمان هر دو تیم شد اما راهی به دروازه پیدا نکرد. در نهایت پس از ۷ دقیقه وقت تلف شده، تیم ایمان سبز شیراز موفق شد یک گل برتری خود را حفظ کرده و به سه امتیاز مهم مسابقه دست پیدا کند.

با این پیروزی تیم ایمان سبز ۱۷ امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه هفتم جدول ایستاد. همچنین دیدار دوتیم شاهین بندرعامری و ون پارس نقش جان با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم های شاهین بندرعامری با ۲۲، فولاد نوین اهواز با ۲۰ و نود ارومیه با ۱۸ امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم قرار دارند.

محمد عباسی دستیار غلامحسین پیروانی که در این مسابقه دائماً در کنار خط طولی مشغول راهنمایی بازیکنانش بود، در خصوص مسابقه مقابل شهید قندی به سادس گفت: تیم شهید قندی نشان داد که پیروزی اش مقابل تیم صدرنشین شاهین بندر عامری اتفاقی نبوده است. آنها تیم بسیار خوبی بودند اما بچه های ما نیز هوشیار ظاهر شدند و در تمام خطوط خیلی خوب عمل کردند.  از بچه ها راضی هستم.

کاپیتان سابق برق شیراز  درباره احتمال صعود تیمش گفت: تمام تلاشمان را برای صعود انجام می‌دهیم اما قول صعود نخواهیم داد. فکر نمی‌کنم آقای پیروانی هم چنین قولی داده باشد چون این کار حرفه ای نیست.

اما سرمربی نماینده یزد به انتقاد شدید از داوری پرداخت و گفت: به داور تبریک می گویم. ایشان یک پنالتی مسلم به سود ما اعلام نکرد، خطاهای بی موردی به سود میزبان اعلام کرد. برای چهارمحال و بختیاری متاسفم با این داورانش.

آسیابان پور همچنین با انتقاد از بازیکنان تیم ایمان سبز گفت : در حالی که بازیکن تیم ما مصدوم شده بود، آنها توپ را به بیرون نزدند و دروازه ما را باز کردند. این اصول جوانمردی نبود.

وی افزود: کمترین حق ما برای این بازی مساوی بود اما تیم میزبان وقت تلف کرد و داوری هم همراهشان بود و توانستند پیروز شوند. امیدوارم در بازی های بعدی این نتیجه ناعادلانه را جبران کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *