الهامی: با فجری‌ها هم‌دردیم/ فوتبال ما به ناکجا آباد می‌رود

الهامی: با فجری‌ها هم‌دردیم/ فوتبال ما به ناکجا آباد می‌رود

سرمربی نساجی می‌گوید با فجرسپاسی هم دردیم و استان فارس لیاقت ورزشگاه‌های بهتری را دارد.

به گزارش سادس، ساکت الهامی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: بازی با کیفیتی بود اما زمین بیشتر از این اجازه نداد که بازی بهتر برگزار شود. ما روی یک غافلگیری گل خوردیم اما هرچه جلوتر رفتیم بازی را تحت کنترل خودمان گرفتیم. این برد برای فجر مهم بود و تمهیداتی برای آن اندیشیده بود. من نمی‌توانم از این مساله ایراد بگیرم و این از ارزش‌های تیم حریف کم نمی‌کند. تیم داوری هم امروز عالی کار کرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: صادقانه بگویم باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم و مساوی به درد هیچکدام از ما نخورد. این نیم فصل تمام شد و امیدوارم مسئولان استانی برای تیم فجر آستین بالا بزنند. فجر در این زمین ضربه می‌خورد و ما هم به آن‌ها پیشنهاد دادیم که در یک زمین دیگر بازی کنیم. ما هم با فجر هم‌دردیم و می‌دانم که چقدر دارند سختی می‌کشند و لیاقت استان فارس این ورزشگاه نیست. این شهر پتانسیل خوبی دارد چون فوتبالیست‌های نابی دارد و حقش است دو تیم در لیگ داشته باشد. فوتبال ما همین است و راهی است که به ناکجا آباد می‌رود.

سرمربی نساجی اضافه کرد: از مالک باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم و ان‌شاءالله در ادامه راه دست به دست هم دهیم و موفق باشیم. برای فجر از صمیم قلب آرزو دارم در لیگ برتر بماند. البته شک ندارم فجری‌ها با این تیم در لیگ می‌مانند.

او در پاسخ به این سوال که “چرا موقعیت زیادی را نتوانستید خلق کنید؟” گفت: با شما مخالفم. ما در نیمه اول پنج موقعیت خوب داشتیم و تیم فجر به جز گلش موقعیت دیگری نداشت. آنقدر باید مالک بازی باشید تا گل زنی کنید. دوران بکش‌بکش دیگر تمام شده و فوتبال امروز پاس‌کاری است. فوتبال باید منطق داشته باشد و شاید همین فشارهاست که باعث شده فجر زیر فشار باشد. همه شرایط دست به دست هم می‌دهد تا آن چیزی را که مدنظرتان است انجام ندهید. دیدید که بازیکنان فجر امروز تحت فشار بودند و فوتبال آنقدر نزدیک شده است که نمی‌شود پیروزی را پیش بینی کرد.

الهامی درباره تنشی که بین دو نیمکت به وجود آمد و مشت گره کرده‌اش پس از گلزنی نساجی بیان کرد: من به تیم فجر ارادت قلبی دارم چون تیم یک شهید است. من رو به نیمکت خودمان این کار را کردم اما اگر آزرده خاطر شدند، معذرت خواهی می‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *