به لحاظ تجهیزات راهداری در لرستان  با وضعیت بسیار بدی مواجه هستیم

سادس/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ تجهیزات راهداری در لرستان  با وضعیت بسیار بدی مواجه هستیم.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با سادس در خصوص کمبود تجهیزات راهداری در استان اظهار کرد: نباید انتظار داشته باشیم در یک شرایط بحرانی وضعیت به صورت طبیعی پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است قبل از  بروز بحران‌ها اقدامات پیشگیرانه و پدافند غیرعامل داشته باشیم مثلاً اطلاعاتی درباره قطع راه‌های روستایی به اهالی آنجا داده شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم در آن روستاها نظیر تامین مایحتاج مردم و اطلاع رسانی که راه روستایی برای چندین روز مسدود است اندیشیده شود.

ویسکرمی اضافه کرد:  نباید منکر زحمات پرسنل راهداری و استان در امدادرسانی و بازگشایی راه‌های روستایی باشیم و از این قشر زحمتکش که در بحران‌ها حتی سلامت آنها به خطر می افتد تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ تجهیزات راهداری در استان با وضعیت بسیار بدی مواجه هستیم، تصریح کرد: در همه شهرهای استان با مشکلات کمبود تجهیزات راهداری مواجه هستیم و در مواردی دستگاه‌هایی که تجهیزات دارند ممکن است فرسوده و یا کارایی لازم را در بحران نداشته باشند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: می‌طلبد که حتماً نسبت به تامین تجهیزات به روز و مورد نیاز استان و تعمیر آن‌ها اقدام شود.

ویسکرمی عنوان کرد: البته تمام این کارها را باید قبل از بروز بحران انجام دهیم و با توجه به تجربیاتی که در بحث حوادث طبیعی نظیر زلزله و سیل در استان رخ داده است انتظار می رود در حوادث احتمالی کمتر غافلگیر شویم.

وی گفت: همچنین باید قدردان این نعمت الهی باشیم و با بارش‌های امروز بهار و تابستان پربرکتی پیش‌رو خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *