نقش نيروي انتظامي، پاسداري از ارزش هاي اسلامي است

نماينده ولي فقيه در استان کرمانشاه  با تاکيد بر اينکه نيروي هاي مسلح به خوبي در مقابل تهديدات دشمن ايستادگي مي کنند، گفت: نقش نيروي انتظامي، پاسداري از ارزش هاي اسلامي است و اين سرمايه گذاري براي اسلام، به ما نشاط و نيرو مي دهد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس آيت الله “مصطفي علما” د، اظهار داشت: امروز دشمن از راه هاي مختلف به دنبال نفوذ و ضربه زدن به ايران اسلامي است.

وي با تاکيد بر اينکه تنها راه مقابله با نفوذ دشمن بصيرت است، اظهار داشت: نفوذ در بسياري از موارد، مخفي است و عامه مردم متوجه آن نمي شوند.

آيت الله علما با بيان اينکه اقتدار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران باعث افتخار و سربلندي در عرصه هاي بين المللي است، افزود: اين نيروهاي متعهد و خدوم از برترين هاي جهان هستند و با تمام قدرت در مقابل تهديدات ايستادگي مي کنند.

وي گفت: نقش نيروي انتظامي پاسداري از ارزش هاي اسلامي است و اين سرمايه گذاري براي اسلام به ما نشاط و نيرو مي دهد.

نماينده ولي فقيه در استان کرمانشاه با اشاره به اهميت اقتصاد مقاومتي گفت: براي مقابله با بسياري از مشکلات بايد اقتصاد مقاومتي در صدر امور باشد چرا که  امروز ما براي اشتغالزايي و مقابله با معضل بيکاري راهي جز اجراي اقتصاد مقاومتي نداريم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکيد بر اينکه زمينه هاي فعاليت در کشور فراهم است، گفت: بايد از ظرفيت هاي کشور براي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي بهره گيريم و در بسياري از زمينه ها خودکفا شويم.

آيت الله علما در پايان تصريح کرد: جوانان ايران اسلامي بايد زمينه هاي اقتصاد مقاومتي را شناسايي کنند و در راستاي اعتلاي کشور گام بردارند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *