ملی‌پوش هندبال: برد عربستان لذت‌بخش بود/ بازی‌های سختی در پیش داریم

ملی‌پوش هندبال: برد عربستان لذت‌بخش بود/ بازی‌های سختی در پیش داریم

حسین جهانی گفت: برد عربستان حس خیلی خوبی داشت، امیدوارم در مرحله بعدی هم برنده هر سه دیدار شویم.

ملی‌پوش هندبال ایران در مورد بازی مقابل میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در گفت و گو با سادس اظهار کرد: بازی خوبی بود. نیمه اول خیلی سخت بود. احساسی به زمین رفتیم و جو بازی برای ما سخت بود. تا بازی دستمان بیاید کمی طول کشی اما بلاخره توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم. این پیروزی هم موفقیت برای تیممان بود و هم در خاک عربستان توانستیم تیمشان را ببریم. 

جهانی در ادامه گفت: خداراشکر به عنوان سرگروه از مرحله گروهی بالا آمدیم. بازی به بازی سخت تر می‌شود. در مرحله بعد با تیم‌های سخت تری بازی داریم. باید یکی یکی بازی ها را پیش ببریم و برنده بازی‌ها باشیم تا هم سهمیه جهانی بگیریم و هم جزو چهار تیم به نیمه‌نهایی برسیم. 

ملی‌پوش هندبال برد عربستان را لذت بخش خواند و گفت: بردن عربستان خیلی لذت داشت. اینکه در کشور غریب میزبان را جلوی چشمان هواداران ببری لذت بخش است. حس خیلی خوبی داشت البته که دعای خیر مردم ایران هم پشت سر ما بود. 

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین حریف ایران در مرحله بعدی کدام است گفت: هر سه تیم عراق، بحرین و کویت مهم اند و هر سه بازی سخت خواهد بود. این سه بازی حکم فینال را برای ما دارد. باید مقابل هر سه تیم خوب ظاهر شویم و آنها را ببریم تا جزو چهار تیم باشیم. 

وی در پایان گفت: از مردم ایران می‌خواهم برای ما دعا کنند تا در میان چهار تیم پایانی قرار بگیریم و جهانی شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *