نتایج لژیونرهای والیبال ایران/ از درخشش موسوی تا صعود یاران عبادی‌پور در کاپ اروپا

نتایج لژیونرهای والیبال ایران/ از درخشش موسوی تا صعود یاران عبادی‌پور در کاپ اروپا

یاران عبادی‌پور و سید محمد موسوی در کاپ اروپا و لیگ والیبال ترکیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش سادس، دیدار معوقه از هفته چهاردهم لیگ والیبال ترکیه برگزار شد که تیم والیبال فنرباغچه به مصاف بلدیه رفت و توانست به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند. 

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۰ به سود فنرباغچه به پایان رسید. سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته است در این بازی توانست ۱۰ امتیاز به دست بیاورد و بدرخشد.

ملی پوش والیبال ایران ۵ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس برای تیمش کسب کرد.

والیبال فنرباغچه با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و با ۱۲ پیروزی در جایگاه سوم لیگ والیبال ترکیه قرار گرفت.

در دیگر دیدار های برگزار شده، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در کاپ اروپا به مصاف بورگاس نماینده بلغارستان رفت و موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. اسکرا درحالی به این پیروزی دست یافت که این تیم در بازی اول موفق شده بود نماینده بلغارستان را شکست دهد و با به دست آوردن دومین پیروزی خود، به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند. 

والیبال اسکرا در این رقابت به پیروزی ۳ بر یک دست یافت. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ به سود اسکرا پایان یافت.

میلادعبادی‌پور که در سال جاری برای اسکرا بازی می کند مقابل نماینده بلغارستان ۹ امتیاز برای تیمش کسب کرد. ملی پوش والیبال ایران ۷ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.

با این پیروزی یاران عبادی‌پور به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کاپ اروپا صعود کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *