خوشحالی هافبک پرتغالی بعد از درخشش در اولین بازی برای رم

خوشحالی هافبک پرتغالی بعد از درخشش در اولین بازی برای رم

سرخیو اولیویرا پس از اولین بازی چشمگیر خود برای رم در پیروزی یک بر صفر مقابل کالیاری روحیه بالایی داشت.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، سرخیو اولیویرا هافبک پورتو با قراردادی قرضی راهی رم ایتالیا شد. هم‌تیمی طارمی در شرایطی به تیم رم ایتالیا پیوست که بند خرید این بازیکن ۱۳.۵ میلیون یورو در پایان فصل خواهد بود.

هافبک ۲۹ ساله پرتغالی یکی از مهره های کلیدی این پیروزی بود و در نیمه اول گلزنی کرد تا هر سه امتیاز را برای شاگردان ژوزه مورینیو به ارمغان بیاورد. علی‌رغم نیمه دوم پرتنش، اولیویرا در تمام طول بازی خوب عمل کرد و به نظر می‌رسد یک مکمل قوی برای تیم جالوروسی باشد.

اولیویرا در مصاحبه ای با DAZN پس از بازی، ابتدا به اولین بازی چشمگیر خود مقابل کالیاری واکنش نشان داد و گفت: حقیقت این است که من واقعاً می‌خواستم در این بازی برنده شویم. در نهایت موفق شدیم پیروز شویم. حیف شد که فقط تعداد کمی از طرفداران به دلیل محدودیت های کرونا در ورزشگاه وجود داشت.

او درباره زدن پنالتی نیز گفت: لورنزو پلگرینی بازیکن پنالتی زن بود ولی او دچار مشکل شد. از قبل توافق کرده بودیم که من گزینه دوم باشم. خوشحالم که در نهایت تیم پیروز شد.

اولیویرا ۲۹ ساله با قراردادی قرضی ۶ ماهه از پورتو به رم پیوست و تقویت کننده مهمی برای مورینیو است.

رم در دیدار بعدی خود باید در جام حذفی به مصاف تیم دسته پایینی لچه قرار گیرد و شانس بالایی برای رسیدن به دور بعدی رقابت ها دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *