دبیر: حرمت بنا باید حفظ شود

دبیر: حرمت بنا باید حفظ شود

رییس فدراسیون کشتی در نشست خبری که امروز برگزار شد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سادس، علیرضا دبیر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با تسلیت درگذشت محمدرضا یزدانی خرم، گفت: او سال‌های زیادی برای کشتی زحمت کشید و امیدوارم جایگاه عالی داشته باشد. به خانواده او و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: روز اول وعده دادم انتخابی تیم ملی را جدی می‌گیرم. در المپیک و جهانی هم یک نفر را نمی‌توانید بگویید بدون انتخابی به تیم ملی رسیده باشد. در کشتی فرنگی هم همین‌طور. من به قبل کاری ندارم و به دوره خودم کار دارم. آقای درستکار از اول چرخه را محکم گرفت و از قهرمانی کشور شروع کرد. چند سال بود این مسابقات به این خوبی برگزار نشده بود. آقای بنا از جام تختی کارش را شروع می‌کند و از مرحله سوم کارش را آغاز می‌کند. باور دارم انتخابی خوب و دقیق باعث رونق کشتی می شود اما این‌ها همه بخواهند مثل قدیم در خرداد انتخابی بگیرند درست نیست.

او خاطرنشان کرد: وقتی حسن یزدانی قهرمان اول دنیاست باید به او فرجه بدهیم از دو مرحله جلوتر کارش را شروع کند و بر اساس آورده کشتی گیران رفتار کنیم. ما منصور خان برزگر از دو کیلو ما می‌آید همه به احترامش بلند می‌شویم. اکبر آقای فلاح هم نسبت به من نقد دارد اما به خودم اجازه نمی‌دهم حرفی بزنم. امیدوارم حرمت آقای بنا حفظ شود و از همه این را می‌خواهم. نقد را می‌توانیم درست مطرح کنیم و امیدوارم رعایت شود. قاسم رضایی و امید نوروزی برای ما عزیز هستند و این‌جا خانه خودشان است. به خودم تذکر می‌دهم و امیدوارم حرمت بزرگتر و مخصوصا آن‌ها که مربی‌مان بودند را حفظ کنیم.

دبیر درباره اتفاقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، گفت: من در ایران نبودم و وقتی آمدم متوجه این سر و صداها شدم. فیلم کشتی بذری را به ۸ داور بین‌المللی مان دادم. ۵ نفر از آن‌ها گفتند فیروزپور برنده است و ۳ نفر گفتند بذری برنده است. به کادر فنی هم گفتم امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود و کادر فنی طوری برنامه‌ریزی کند که حقی از کسی خورده نشود. از احمد بذری تشکر می کنم و یک‌بار نشد او اعتراض کند. این بچه یک بار حرف نزد و سعی می‌کنیم از او تجلیل کنیم. او می‌بازد و سکوت می‌کند. این‌ها موارد قشنگ کشتی است و باید دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز اول که به کشتی آمدم یک حرف زدم و اینکه آمدم آبرویم را بگذارم که کشتی بالا برود.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *