کوتینیو: دلم برای لیگ برتر تنگ شده بود

کوتینیو: دلم برای لیگ برتر تنگ شده بود

هافبک برزیلی استون ویلا عنوان کرد دلش برای بازی در سطح لیگ برتر انگلیس تنگ شده بود.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، استون ویلا در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس با تساوی ۲-۲ مقابل منچستریونایتد یک امتیاز کسب کرد. این دیدار اولین حضور فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی در “استون ویلا” بود که به صورت قرضی از بارسلونا به باشگاه ویلا نقل مکان کرد.

کوتینیو در دقیقه ۶۸ مقابل منچستریونایتد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. او در دقیقه ۷۷ به جیکوب رمزی یک پاس گل داد و در دقیقه ۸۱ خودش گلزنی کرد.

او بعد از پایان این دیدار گفت: من دلم برای این مسابقات و لیگ برتر تنگ شده بود. خیلی خوشحالم که در کنار هم تیمی‌های جدیدم اینجا هستم. شروع خوبی بود. ما تا آخر به خودمان ایمان داشتیم و نباختیم. قبل از بازی کمی عصبی بودم. من در انگلیسی خیلی خوب نیستم، ترجیح می‌دهم بازی کنم تا روی نیمکت باشم و حرف بزنم. خوشحالم، این اولین بازی من بود و اکنون می‌خواهم پیشرفت کنم و به فرم بهتری برسم. بعد از ترک لیگ برتر، فراز و نشیب‌های زیادی داشتم. اما این مربوط به گذشته است. من اینجا هستم و روی وظایفی که باشگاه و مربی تعیین کرده‌اند متمرکز خواهم بود. می خواهم به باشگاه کمک کنم.

کوتینیو بعد از درخشش در لیورپول بود که راهی بارسلونا شد اما روزهای ناامید کننده‌ای را در آبی اناری‌ها تجربه کرد. او در بایرن مونیخ نیز حضور داشت و حالا فرصت بازی دوباره در لیگ برتر را دارد. کوتینیو روز دوشنبه تست‌های پزشکی را با باشگاه ویلا پشت سر گذاشت و بلافاصله قرارداد خود را امضا کرد تا در اولین بازی خود در بازگشت به لیگ برتر درخشش خیره کننده‌ای داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *