برگزاری آئین تحلیف کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهید "رئیسی" بم

سادس/کرمان سیزدهمین آئین تحلیف و پایان دوره کارکنان وظیفه مرکز آموزش فرعی شهید”هادی رئیسی” شهرستان بم با حضور معاون تربیت و آموزش استان، امام جمعه بم و جمعی از دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیزدهمین آئین تحلیف و پایان دوره کارکنان وظیفه مرکز آموزش فرعی شهید”هادی رئیسی” شهرستان بم با حضور سرهنگ”فخرالدین توکلی”، امام جمعه بم و جمعی از دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان در این آئین پس از اجرای آئین تحلیف و اهداء درجه به سربازان نمونه و نماینده کارکنان وظیفه در سخنانی با ذکر نام و یاد شهیدان”رئیسی” و شهدای آبان ماه سال جاری فرماندهی انتظامی استان بر توجه جدی سربازان به موضوعات آموزشی، حسن خلق و انجام صحیح وظایف و مسئولیت های خدمتی و دیگر موارد ایمنی و امنیتی در طول خدمت مقدس سربازی تاکید کرد.

سرهنگ توکلی از سربازان خواست: همواره با توکل به خداوند منان و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام همه وظایف و مسئولیت های خدمتی خود را با رعایت اصول ایمنی و امنیتی و هماهنگی کامل با روسا و فرماندهان به انجام برسانند و از هم اکنون با سپری کردن دوره های مهارتی ضمن خدمت، برای آینده خود نیز برنامه ریزی تحصیلی و شغلی داشته باشند.

برگزاری آئین تحلیف کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهید "رئیسی" بم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *