راه‌اندازی مجدد پرواز همدان_مشهد در گرو پذیرش یک شرکت هواپیمایی

سادس/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مجدد فرودگاه همدان در صورت موافقت یک شرکت هواپیمایی، خبر داد و گفت: اگر این شرکت هواپیمایی بپذیرد که ۵۰ درصد ظرفیت خود برای پرواز به مشهد را از همدان، سوار کند می‌توانیم شاهد راه‌اندازی مجدد فرودگاه همدان باشیم.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: قبل از اربعین، مجوز پرواز همدان به نجف را دریافت کردیم اما چون شرکت‌های هواپیمایی، هواپیما نداشتند نتوانستیم پروازی از فرودگاه همدان، داشته باشیم.

فلاحی تصریح کرد: از طرفی شرکتی که در فرودگاه همدان، مستقر شده بود در بی‌توجهی مسئولان استان، نصف هندلینگ هواپیما را برده و ما اصلاً خبر نداشتیم.

وی در رابطه با راه‌اندازی مجدد فرودگاه همدان، مطرح کرد: جلساتی با یک شرکت هواپیمایی داشتیم و با دفاتر خدمات مسافرتی همدان نیز گفت‌وگوهایی انجام دادیم تا ظرفیت استان را بررسی کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر این شرکت هواپیمایی بپذیرد که ۵۰ درصد مسافر خود برای پرواز به مشهد را از همدان و ۵۰ درصد دیگر را از تهران، سوار کند ما می‌توانیم دوباره شاهد پروازهای همدان به مشهد، باشیم.

فلاحی خاطرنشان کرد: در کنار پرواز همدان به مشهد به دنبال استفاده از دیگر ظرفیت‌های فرودگاه، مانند آموزش پرواز هستیم.

وی در رابطه با تبدیل فرودگاه همدان به محل بازیافت هواپیماها، توضیح داد: با پیگیری‌هایی که داشتیم از شهرداری درخواست کردیم که زمینی در کنار فرودگاه برای این کار، اختصاص بدهد و با این کار فرودگاه همدان به یک پایلوت بین‌المللی تبدیل می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه مردم همدان از ظرفیت کم قطار همدان به مشهد، گفت: این مسئله را پیگیر شدیم و به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *