فدراسیون با مربی آمریکایی احسان حدادی قرارداد ندارد

فدراسیون با مربی آمریکایی احسان حدادی قرارداد ندارد

علی رضایی می‌گوید فدراسیون دوومیدانی قراردادی با مک ویلکینز ندارد و هزینه‌ای هم در این زمینه پرداخت نمی‌کند.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با سادس به وضعیت آسیب دیدگی احسان حدادی و روند تمریناتش اشاره و بیان کرد: او تمرینات خود را در جزیره کیش آغاز کرده است و شرایط خوبی دارد. آقای حسین توکلی به همراه ماساژور هم کنار آقای حدادی هستند. وضعیت آسیب دیدگی‌اش هم خیلی بهتر شده است و امیدواریم که در بازی‌های آسیایی اتفاق خوبی بیفتد.

او در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون با مک ویلکینز قرارداد بسته است، گفت: قرارداد نبسته‌ایم و آقای حدادی، خودش تمرین می‌کند. شاید با آقای مک ارتباط واتساپی داشته باشد اما فدراسیون با این مربی قرارداد مکتوب ندارد و هیچ هزینه‌ای هم پرداخت نمی‌کند. در حال حاضر اولویت ما استفاده از مربی داخلی است، مگر اینکه در ادامه تصمیم ویژه‌ای بگیریم.

حسن تفتیان در انتظار ویزای جامائیکا

دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت حسن تفتیان هم بیان کرد: در حال انجام کارهایش است تا به فرانسه و از آنجا به جامائیکا برود. این اردو تا زمان مسابقات داخل سالن جهان در اواخر اسفند ادامه خواهد داشت. خیلی انگیزه دارد و تلاش زیادی می‌کند. امیدوارم نتیجه خوبی بگیرد.  

او در مورد هزینه‌های اردوی تفتیان بیان کرد: تمام هزینه‌هایی که برای یک ورزشکار سطح یک در داخل کشور با مربی داخلی در نظر گرفته‌ایم را برای آقای تفتیان هم در نظر می‌گیریم. تمام آن هزینه‌ها را تا آخر سال تبدیل به ارز و تقدیم می‌کنیم. بقیه مبالغ هم از طرف اسپانسر و حامی مالی تامین می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه تفتیان در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت نمی‌کند، ادامه داد: او هدف خود را روی قهرمانی داخل سالن جهان گذاشته است. شاید مسابقات داخل سالن برای برخی اهمیت داشته باشد اما آقای تفتیان مدال‌های مختلفی در این رقابت‌ها گرفته و در داخل سالن جهان هم پنجم شده است. امیدواریم با توجه به شرایط و انگیزه‌ای که دارد، این دوره مدال بگیرد.

تیم اعزامی به قهرمانی داخل سالن آسیا چگونه انتخاب می‌شود؟

علی رضایی به روند انتخاب تیم اعزامی به رقابت‌های داخل سالن قزاقستان اشاره و بیان کرد:  در حال حاضر تنها آقای شاهین مهردلان در پرتاب وزنه سهمیه را گرفته است. هفته آینده در کمیته فنی فدراسیون در مورد نفرات اعزامی تصمیم‌گیری می‌کنیم. برنامه این است کسانی را انتخاب کنیم که نزدیک ورودی هستند و شرایط فنی خوبی دارند.

او افزود: هدف ما بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است و مسابقات داخل سالن در اولویت قرار ندارد اما همین رقابت‌ها می‌تواند در راستای نتیجه‌گیری در بازی‌های هانگژو باشد. بنابراین برای انتخاب نفرات بدون شک کسانی در اولویت ما هستند که شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی را دارند. علاوه بر این کسانی را هم که شانس مدال در مسابقات جوانان جهان و آسیا دارند، مدنظر قرار می‌دهیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا با ۱۰ سهمیه کامل به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام می‌شوید، بیان کرد: این موضوع به جلسه کمیته فنی بستگی دارد. اگر ورزشکاری شایستگی قرار گرفتن در لیست ۱۰ نفر را داشته باشد، اعزام می‌شود. به طور کلی سعی می‌کنیم از سقف سهمیه‌ای که شورای برون مرزی برای ما مجاز کرده است، استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *