دو انتصاب جدید استاندار گلستان/ دکتر «حسن بیارجمندی» دستیار اقوام و مذاهب استاندار شد

سادس/گلستان طی احکام جداگانه ای استاندار گلستان دو دستیار خود در امور اقوام و مذاهب و همچنین پیگیری امور دفتر تهران استاندار را منصوب و معرفی کرد.

پس از آنکه استاندار گلستان در اقدامی جالب به منظور بهره گیری از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان استان دستیارانی را در حوزه های مختلف برای خود انتخاب کرد، این روند در روزهای اخیر نیز تداوم یافت و دستیارانی در حوزه های دیگر از سوی ایشان منصوب و معرفی شدند.

در تازه ترین انتصابات استاندار گلستان، علی محمد زنگانه طی حکمی حجت الاسلام علی پهلوان را که در کارنامه کاری اش مدیرکلی بهزیستی استان سمنان و ریاست اداره بهزیستی شهر ری به چشم می خورد به عنوان دستیار استاندار و مسئول پیگیری امور دفتر استاندار گلستان در تهران منصوب و در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

اما در حکمی دیگر استاندار گلستان، دکتر حسن بیارجمندی را که در حال حاضر سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شمال کشور بوده و دارای تحصیلات عالیه علوم سیاسی از دانشگاه مسکو است به عنوان دستیار خود در امور اقوام و مذاهب منصوب کرد.

به گزارش سادس پیش از این سید محمد حسینی، علی دنکوب، علی شاهینی و سید رضا رحیمی به ترتیب به عنوان دستیار ارشد، دستیار امور مشارکت های مردمی، دستیار تحول و پیشرفت و دستیار امور رسانه و فضای مجازی معرفی شده بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *