تعجب ربیعی از تشابه پنالتی گرفته شده برای استقلال و پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

تعجب ربیعی از تشابه پنالتی گرفته شده برای استقلال و پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید اگر پنالتی گرفته شده روی ژستد درست بوده پس چرا همین خطا در داربی برای استقلال گرفته نشد؟

به گزارش سادس، استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز (شنبه) با نتیجه ۳ بر دو مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید. محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم استقلال و هوادارانش این پیروزی را تبریک می‌گویم. به مجموعه تیم رفسنجان خداقوت می‌گویم. فکر می‌کنم بازی کیفیت قابل قبولی داشت و گواه شرایط بازی بود.

او افزود: اگر قرار باشد مثل سنوات گذشته بگویم اینجا این‌طور شد و آن‌جا آن‌طور، پسندیده نیست. الان استقلال برده و باید به آن‌ها تبریک بگویم. فقط پنالتی دوم استقلال، مشابه پنالتی پرسپولیس مقابل ما بود. اگر این پنالتی بود پس چرا مشابه همین پنالتی در داربی برای استقلال گرفته نشد؟ سلیقه‌های داوری نباید در این چنین موقعیت‌هایی اعمال شود.

سرمربی مس رفسنجان گفت: ما در نیمه دوم فرصتی به استقلال ندادیم و یک پنالتی و یک گل تقدیمی از طرف خودمان باعث شد که آبی‌ها به گل برسند. ما موقعیت‌های بی‌شماری داشتیم ولی سهم‌مان از گل کم بود. من دیروز نوید بازی تهاجمی‌مان را داده بودم و فکر می‌کنم امروز بیش از ۶۰، ۷۰ دقیقه از بالا پرس کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم باید می‌باختیم که باختیم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *