علت اصلی روند سینوسی سروقامتان همدانی چیست؟

علت اصلی روند سینوسی سروقامتان همدانی چیست؟

سادس/همدان سرپرست تیم والییال سروقامتان همدان گفت: علت اصلی روند سینوسی و بی نظم سروقامتان در کسب نتیجه از ابتدای فصل تاکنون بد بسته شدن تیم در اول فصل بوده و جذب بازیکنان و در نهایت ناهماهنگی آنان با یک‌دیگر از چالش‌های دشوار تیم در ادامه فصل بود که با ورود دو بازیکن جدید و سرمربی‌گری بی نقص آقای علیرضا نادی و انرژی مثبت وی به مرور مشکلات تیم تا حد ممکن کاهش پیدا کرد و عملکرد فوق العاده بازیکنان در بازی دیشب سندی برای اثبات شایستگی های سروقامتان و کادرفنی فعلی است.

فرشید گل‌محمدی، در گفت‌وگو با سادس افزود: شکست‌های سروقامتان در دیدارهای گذشته جانانه بوده است و تا لحظات آخر در کورس بازی قرار داشتند و نبود ذخیره مناسب برای هر پست موجب شده بود نتایج تیم دارای ثبات نباشد که خوش‌بختانه با بازی های اخیر شخصیت اصلی تیم در لیگ نمایان شده است و امیدوارم هزینه‌های بالای آقای امید رحیمیان (مدیرعامل تیم سروقامتان همدان) که مبلغی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده و از بخش خصوصی است از چشم مسئولان ورزش استان دور نماند و با حمایت های معنوی و مادی موجب دلگرمی وی شوند و انگیزه‌های حضور چنین افرادی در ورزش استان بالاتر برود.

گل‌محمدی با اشاره به این‌که علیرضا نادی، سرمربی تیم والیبال سروقامتان همدان در دوران بازیگری در سطح بالایی قرار داشت و با سرمربیان تراز اول در سطح ملی و باشگاهی ارتباط داشته، تصریح کرد: مهم‌ترین علت شکوفا شدن سروقامتان در بازی‌های اخیر تاثیرات فنی آقای علیرضا نادی است که در روند روبه‌رشد تیم موثر بوده‌ اگرچه از زحمات سید علی خبارگه، سرمربی سابق تیم هم غافل نیستیم اما در پیش فصل بازی‌های تدارکاتی نداشتیم و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات شده بود و آقای نادی در ادامه موجب تغییر و شکسته شدن نوار ناکامی های تیم بود.

علیرضا نادی، سرمربی تیم والیبال سروقامتان همدان نیز در گفت‌وگو با سادس با بیان این‌که مسائل روحی و روانی در شکست های سروقامتان تاثیر به‌سزایی داشته، مطرح کرد: زمانی که مجموع ست های بازی به عدد پنج می‌رسد کار بازیکنان تیم مشکل می‌شود و خستگی و استرس ناشی از شکست های متوالی و همچنین مباحث مالی در کاهش روحیه بازیکنان تاثیرگذار بوده که در این مدت به همراه کادرفنی تلاش کرده‌ایم تا به این روند خاتمه دهیم و نتایج تیم روبه بهبودی برود.

وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته که نتیجه شکست نصیب ما شد شایسته پیروزی بودیم و بازیکنان از شکست های لحظه آخری دلسرد می‌شدند که شکرخدا با همت بازیکنان روند تیم دچار تغییر شد و با پیروزی دیشب توانستیم به نتیجه دلخواه و مطلوبی که مد نظرمان بود برسیم.

نادی در پایان با اشاره به این‌که سروقامتان به دنبال پیروزی در بازی های باقی مانده، خاطرنشان کرد: نهایتاً در صورت کسب شانس حضور در جمع تیم های حاضر در پلی آف مسابقات، تنها به صعود فکر خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی های باقی مانده نتیجه‌ای را که می‌خواهیم کسب کنیم و جا دارد از زحمات مسئولان ورزش و والیبال استان تشکر کنم که تا اینجای کار حامی ما بودند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با حمایت های مالی آنان در ادامه دچار مشکل نشویم.

پیمان نودوزپور، پاسور تیم والیبال سروقامتان همدان نیز با بیان این‌که بازیکنان سروقامتان موفق شدند با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل پدافند رعد تهران شکست های تلخ لیگ امسال را جبران کنند، اشاره کرد: در بازی های گذشته که با شکست های متوالی مواجه شدیم مستحق باخت نبودیم و تا لحظه آخر در جریان بازی قرار داشتیم که شکر خدا در هفته های اخیر و به خصوص بازی شب گذشته روند تغییر کرد و توانستیم دل مردم همدان را شاد کنیم و با عملکرد مثبتی که داشتیم، زحمات کادرفنی تیم را به نحو احسن پاسخ دادیم.

تیم والیبال سروقامتان همدان به همراه تیم های تخت‌جمشید مرودشت، وارنای گیلان، اسپورت هوشیار تبریز، مقاومت بسیج، گل‌گهر سیرجان، رعد پدافند هوایی، ستاره طبرستان نوشهر و ایرانشید چالوس در «گروه ب» لیگ دسته اول والیبال کشور دارد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد. دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ به صورت تک مسابقه است. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۱ را به دست می‌آورند.

انتهای پیام

خبرنگار سادس؛ سینا بیدمشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *