تالار شهید سلیمانی در باغ موزه دفاع مقدس کرمان افتتاح شد

سادس/کرمان تالار شهید سلیمانی در باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمان در راستای به تصویر کشیدن مجاهدت‌های این شهید افتتاح شد.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه مراسم رونمایی از تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس شهر کرمان بیان کرد: ساخت این موزه در سال‌های انتهایی که شهید سلیمانی فرمانده لشکر 41 ثارالله بود شروع شد و در اواخر فرماندهی وی افتتاح شد.

وی افزود: این موزه مجموعه ارزشمندی از مسیر مجهادت‌های لشکر ثارالله است؛ افتتاح این فضای جدید مجاهدت‌های سردار سلیمانی پس از دفاع مقدس را تا حدودی به تصویر کشیده است.

سلامی ادامه داد: این قسمت هنوز ابتدای کار است و با تکامل بخشی به این حرکت فضای بسیار باارزشی برای شناسایی ابعاد جهادی شخصیت حاج قاسم فراهم می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در این مجموعه سعی شده مسیر جهادی که حاج قاسم پیموده و خط اثری که از خود در تاریخ ایران، منطقه و جهان اسلام به جا گذاشته به تصویر کشیده شود.

سلامی با اشاره به اینکه این مجموعه تنها نشان‌دهنده شخصیت حاج قاسم نیست و بخشی از تاریخ ایران را نیز روایت می‌کند گفت: این مجموعه نقاط به هم پیوسته‌ای از مسیری است که انقلاب ما از دفاع مقدس تا شهادت سردار پیموده که می‌تواند برای نسل‌های بعد بسیار درس آموز باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *